Chcesz zostać specjalistą do spraw obsługi klienta? Dowiedz się jak napisać idealny list motywacyjny

Chcesz zostać specjalistą do spraw obsługi klienta? Dowiedz się jak napisać idealny list motywacyjny

Szukasz pracy, ale wciąż nikt nie chce zaprosić Cię na rozmowę o pracę? W odpowiedzi na niektóre oferty nie wystarczy wysłanie dobrego CV. Niekiedy to za mało. Czasami trzeba się bardziej postarać i napisać do tego list motywacyjny. Jeśli jesteś zainteresowany pracą jako specjalista do spraw obsługi klienta – trafiłeś idealnie. Zdradzimy Ci wskazówki, które pozwolą na zdobycie tej jedynej, wymarzonej pracy. Na samym początku dokumentu poinformuj pracodawcę skąd dowiedziałeś się o jego ogłoszeniu, czy też gdzie je znalazłeś. Sformułowania, których możesz użyć w dalszej części listu to:

– Chętnie rozwiązuję skomplikowane problemu, w szczególności, gdy są one zgłaszane przez klientów w formie reklamacji.

– Świetnie się sprawdzam jako członek zespołu.

– Moje doświadczenie zawodowe obejmuje takie zagadnienia jak: (przykładowo) konsultacje z klientami w zakresie poprawiania jakości obsługi klientów, sugerowanie dodatkowych usług oraz produktów, sprostanie oczekiwaniom klientów, usprawnienie procesów obsługi klienta, wspieranie innych działów w zakresie przeprowadzania wewnętrznych szkoleń dla pozostałych pracowników.

– Bardzo szybko przyswajam wiedzę w zakresie nowych technologii.

– Dostarczę Państwa klientom najwyższej jakości obsługę, która będzie zgodna z Państwa oczekiwaniami.

Te kilka zwrotów zawartych w liście motywacyjnym może sprawić, że pracodawca chętniej zaprosi Cię na rozmowę kwalifikacyjną i zweryfikuje zapisane w dokumencie informacje. Dlatego warto spróbować tej metody, jest ona kluczem do sukcesu.

Podobne posty

Zostaw komentarz