Szukasz pracy, ale wciąż nikt nie chce zaprosić Cię na rozmowę o pracę? W odpowiedzi na niektóre oferty nie wystarczy wysłanie dobrego CV. Niekiedy to za mało. Czasami trzeba się bardziej postarać i napisać do tego list motywacyjny. Jeśli jesteś zainteresowany pracą jako specjalista do spraw obsługi klienta – trafiłeś idealnie. Zdradzimy Ci wskazówki, które pozwolą na zdobycie tej jedynej, wymarzonej pracy. Na samym początku dokumentu poinformuj pracodawcę skąd dowiedziałeś się o jego ogłoszeniu, czy też gdzie je znalazłeś. Sformułowania, których możesz użyć w dalszej części listu to:
– Chętnie rozwiązuję skomplikowane problemu, w szczególności, gdy są one zgłaszane przez klientów w formie reklamacji.
– Świetnie się sprawdzam jako członek zespołu.
– Moje doświadczenie zawodowe obejmuje takie zagadnienia jak: (przykładowo) konsultacje z klientami w zakresie poprawiania jakości obsługi klientów, sugerowanie dodatkowych usług oraz produktów, sprostanie oczekiwaniom klientów, usprawnienie procesów obsługi klienta, wspieranie innych działów w zakresie przeprowadzania wewnętrznych szkoleń dla pozostałych pracowników.
– Bardzo szybko przyswajam wiedzę w zakresie nowych technologii.
– Dostarczę Państwa klientom najwyższej jakości obsługę, która będzie zgodna z Państwa oczekiwaniami.
Te kilka zwrotów zawartych w liście motywacyjnym może sprawić, że pracodawca chętniej zaprosi Cię na rozmowę kwalifikacyjną i zweryfikuje zapisane w dokumencie informacje. Dlatego warto spróbować tej metody, jest ona kluczem do sukcesu.