Zarobki specjalisty do spraw obsługi klienta – na jakim poziomie się plasują?

Zarobki specjalisty do spraw obsługi klienta – na jakim poziomie się plasują?

Specjalista do spraw obsługi klienta to człowiek, który jest odpowiedzialny za zagwarantowanie jak najlepiej jakości obsługi klienta w wybranej branży. Jeśli chodzi o dziedziny to może to być na przykład księgowość, usługi IT, finanse, czy nawet aspekty prawne.

Co należy do głównych obowiązków pracownika na tym stanowisku? Jest to między innymi aktywne pozyskiwanie oraz perfekcyjna obsługa klienta, liczy się prezentowanie produktów oraz usług firm. Ważne jest również udzielanie niezbędnych informacji oraz rozwiązywanie problemów, a także analiza potrzeb i przede wszystkim oczekiwań klientów.

Nierzadko ta praca wiąże się także z przyjmowanie różnych reklamacji od klientów, przygotowywaniem oraz samym kompletowaniem wszelakich danych potrzebnych do negocjacji z klientami. Warto także pamiętać o przygotowywanie zestawień oraz raportów. Samo wsparcie realizacji projektów i oczywiście akcji marketingowych jest także bardzo ważnym elementem tej pracy.

Względem pracowników na tym stanowisku stawia się nierzadko dość wysokie wymagania. Jest to wykształcenie minimum średnie oraz posiadanie prawa jazdy kategorii B. Istotna jest także rewelacyjna znajomość obsługi komputera. Nie bez znaczenia jest również znajomość języka angielskiego bądź języka niemieckiego na stopniu komunikatywnym, który umożliwi swobodną rozmowę. Istotna jest oczywiście dobra dykcja oraz najzwyczajniej w świecie miły głos, który wzbudza sympatię oraz zaufanie. Pracownik na tym stanowisku może zarobić nawet około czterech tysięcy złotych. Do tego dochodzi także system premiowy uzależniony od osiągniętych wyników.

Podobne posty

Zostaw komentarz