Budujesz swoją markę od dłuższego czasu i powoli zdobywasz poszczególne szczeble kariery. Obecnie pełnisz funkcję specjalisty obsługi klienta i uważasz, że jesteś bezpieczny? Oby tak było, jednak pamiętaj o tym, że Twoje starania mogą zostać w bardzo łatwy sposób zniweczone. Lepiej wystrzegaj się drobnych błędów, które mogą źle wpłynąć na Twoją karierę.
Z tymi drobiazgami lepiej nie przesadzać
Zadawanie pytań i nieustanna chęć rozwoju to dobre zwyczaje. Jednak nie można przedobrzyć, w szczególności z tym pierwszym. Pamiętaj o tym, że jeżeli będziesz zadawać wiele pytań swoim współpracownikom, czy też przełożonemu, ich rytm pracy będzie zaburzony. Jeśli będą musieli Ci tłumaczyć kilka razy te same kwestie, może się to dla Ciebie okazać marne w skutkach. Pamiętaj również o tym, że niemile widziane jest nieprzyznawanie się do błędów. Postaw na komunikację, w końcu każdy z nas ma jakieś słabe strony! Ważne jest to, aby się do nich przyznawać i cały czas dążyć do samorozwoju i poprawy złych nawyków.
Kolejny błąd, który jest często powielany to kwestia uważania się za osobę niezastąpioną. Twoje zaangażowanie, wiedza oraz doświadczenie powinno być doceniane, jednak pamiętaj o tym, żeby cały czas się starać. Musisz być zainteresowany wykonywaniem swoich obowiązków w sposób odpowiedni. Jeśli zaczniesz zaniedbywać swoje zadania, może się to dla Ciebie źle skończyć. Raczej nie przechwalaj się pracoholizmem. Jest to coś zupełnie innego niż pracowitość. Wykaż się zainteresowaniem o swoich współpracowników i tocz z nimi przyjazne rozmowy.