Specjalisto obsługi klienta, nie wiesz jak opisać doświadczenie w CV? Nie przejmuj się, pomożemy Ci z tym. Pamiętaj o tym, aby skupić się na tych aspektach, które są ważne dla konkretnego pracodawcy.
Nawet, kiedy Twoje doświadczenie tak naprawdę nie jest za bardzo imponujące, powinieneś skupić się na wyeksponowaniu takich elementów, które ujmą zadania i obowiązki, których się podejmowałeś w poprzedniej pracy. Skup się na tych, które są szczególnie ważne w tej konkretnej rekrutacji. Przywołaj za przykłady staże oraz praktyki. Nie zapomnij o tym, aby precyzyjnie opisać projekty, które realizowałeś.
Nawet jeśli jesteś świeżo upieczonym absolwentem, możesz pochwalić się działaniami, które podejmowałeś na uczelni. Działanie w organizacjach studenckich również może być bardzo pożytecznym doświadczeniem. W końcu nierzadko dzięki takim działaniom rozwija się umiejętności, które są potrzebne w wielu zawodach.
Natomiast kiedy sytuacja jest odwrotna i Twoje doświadczenie zawodowej jest bardzo duże – zrezygnuj z kilku elementów. Nie pisz o stażach, praktykach, dorywczych pracach oraz tych, które nie wiążą się z podejmowaną branżą, ani stanowiskiem.
Opisując swój zakres obowiązków zastosuj selekcję. Wybierz tylko takie elementy, które są wartościowe, a także ważne dla potencjalnego pracodawcy. Pisz konkretnie i na temat. Pamiętaj, że rekruterzy otrzymują bardzo dużo dokumentów aplikacyjnych i nie mają czasu na dokładną analizę.