Specjalista do sprawy obsługi klienta – co wpisać w CV?

Specjalista do sprawy obsługi klienta – co wpisać w CV?

Każde CV musi zawierać podstawowe informacje, takie jak dane osobowe (imię i nazwisko, adres zamieszkania, numer telefonu, adres mejlowy, wykształcenie i doświadczenie zawodowe). Jednak to wpisują w CV wszyscy kandydaci. Dlatego potencjalny pracownik powinien się wyróżnić i sprawić, żeby rekruter zechciał z nim porozmawiać i spotkać się na rozmowie kwalifikacyjnej.

Jeśli przyciągnie uwagę swoim CV – to już połowa sukcesu. Również ważne jest pierwsze wrażenie, ale o tym innym razem. W umiejętnościach oraz kwalifikacjach warto wpisać takie jak: biegła obsługa pakietu Office, biegła obsługa komputera, obsługa kasy fiskalnej, znajomość zasad rozpatrywania reklamacji, praktyczna znajomość zasad merchandisingu, kreatywność, komunikatywność, zaawansowana znajomość języka angielskiego oraz niemieckiego – w mowie i piśmie, umiejętność logicznego rozwiązywania problemów, łatwość nawiązywania kontaktów, umiejętność pracy pod presją czasu.

Te wszystkie umiejętności są wręcz niezbędne przy staraniu się o pracę na stanowisku specjalisty do spraw obsługi klienta. Jeśli nie posiadamy pewnych umiejętności – warto się w tym zakresie doszkolić. To pozwoli na szybsze i sprawniejsze zdobycie wymarzonej pracy.

Podobne posty

Zostaw komentarz