Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Starszy doradca ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Kraków
Numer: StPr/24/2663
OBOWIĄZKI:
- obsługa klientów turecko języcznych ;- rozwiązywanie problemów technicznych zgłaszanych przez klientów drogą telefoniczną, mailową oraz poprzez chat ; - wsparcie klientów usług Google przez telefon, chat i pocztę elektroniczną na rynek turecki ;- dopasowywanie usług do potrzeb klienta oraz doradztwo i sprzedaż nowych usług ; - rozwiązywanie problemów technicznych ; - pomoc w kreowaniu konta klienta ; - wprowadzanie ulepszeń dedykowanych konkretnym klientom.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania inne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Język: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Język: turecki, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Wymagania inne:
bardzo dobre umiejętności komunikacyjne, bardzo dobra znajomość Microsoft Office, w szczególności Excel, umiejętność pracy pod presją czasu, min. 6 miesięcy doświadczenia na stanowisku doradca ds. obsługi klienta
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Kraków
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 7 725 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie