Specjalista ds. Obsługi Klienta z Językiem Francuskim
Miejsce pracy:
Zadania:
- Obsługa zapytań klientów poprzez odpowiedzi dostosowane do ich potrzeb.
- Zarządzanie interakcjami wielokanałowymi (90% email, 10% rozmowy).
- Rozwój umiejętności i nauka obsługi oprogramowania usprawniającego życie klientów.
- Promowanie wysokiej jakości doświadczeń marki dla klientów.
Wymagania:
- Biegłość w języku francuskim na poziomie C1.
- Proaktywność, samomotywacja oraz orientacja na rozwiązania.
- Elastyczność w kwestii zmian pracy (poniedziałek-niedziela).
Oferujemy:
- Pakiet relokacyjny dla cudzoziemców: 4 miesiące darmowego zakwaterowania oraz bonus integracyjny (300 euro) na pokrycie kosztów transportu.
- Umowa na czas nieokreślony, pełny etat (8h) lub część etatu (6h).
- Premia za wyniki.
- Dostęp do platformy z elastycznymi benefitami.
- Abonament medyczny.
- Bonus za polecenie pracownika.
- Płatne szkolenie wstępne oraz programy rozwoju kariery i specjalistyczne kursy.
- Lekcje językowe.