Specjalista ds. Obsługi Klienta z Językiem Francuskim

Concentrix / wczoraj
Specjalista ds. Obsługi Klienta z Językiem Francuskim
Miejsce pracy:
Zadania:
  • Obsługa zapytań klientów poprzez odpowiedzi dostosowane do ich potrzeb.
  • Zarządzanie interakcjami wielokanałowymi (90% email, 10% rozmowy).
  • Rozwój umiejętności i nauka obsługi oprogramowania usprawniającego życie klientów.
  • Promowanie wysokiej jakości doświadczeń marki dla klientów.
Wymagania:
  • Biegłość w języku francuskim na poziomie C1.
  • Proaktywność, samomotywacja oraz orientacja na rozwiązania.
  • Elastyczność w kwestii zmian pracy (poniedziałek-niedziela).
Oferujemy:
  • Pakiet relokacyjny dla cudzoziemców: 4 miesiące darmowego zakwaterowania oraz bonus integracyjny (300 euro) na pokrycie kosztów transportu.
  • Umowa na czas nieokreślony, pełny etat (8h) lub część etatu (6h).
  • Premia za wyniki.
  • Dostęp do platformy z elastycznymi benefitami.
  • Abonament medyczny.
  • Bonus za polecenie pracownika.
  • Płatne szkolenie wstępne oraz programy rozwoju kariery i specjalistyczne kursy.
  • Lekcje językowe.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.