Specjalista ds. obsługi klienta w jęz. hiszpańskim

Grodzki Urząd Pracy w Krakowie małopolskie / Kraków 2024-06-27
Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Specjalista ds. obsługi klienta w jęz. hiszpańskim
Miejsce pracy: Kraków
Numer: StPr/24/3776
OBOWIĄZKI:
Odpowiada na zapytania klientów, przyspiesza realizację krytycznych zamówień, przekazuje dyspozycje, bada i rozwiązuje problemy oraz bada zamówienia
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Język: angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Język: hiszpański, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły


Wymagania inne:

Wykształcenie min. średnie, doświadczenie zawodowe co najmniej 2 lata na podobnym/powiązanym stanowisku, umiejętność obsługi telefonu, komputera, poczty elektronicznej i innych aplikacji systemu Windows, zdolność biegłej komunikacji i rozwiązywania problemów, wielozadaniowość oraz praca w szybko zmieniającym się środowisku.

Miejsce pracy:

Kraków


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 6 500 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie