Konsultant ds. Wsparcia technicznego (z językiem angielskim) – infolinia przychodząca

Contact Center Sp. z o.o. mazowieckie / Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b dzisiaj
Contact Center sp. z o.o. świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.
 
Obecnie do naszego zespołu poszukujemy osób na stanowisko:
Konsultant ds. Wsparcia technicznego (z językiem angielskim) – infolinia przychodząca
Miejsce pracy: Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b
DO TWOICH ZADAŃ NALEŻEĆ BĘDZIE:
  • kompleksowe wsparcie klienta w zakresie korzystania z bankomatów
  • przyjmowanie reklamacji
  • rozpatrywanie zgłoszeń
  • udzielanie informacji
  • wsparcie techniczne oraz merytoryczne klienta
SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE, JEŚLI:
  • dobrze komunikujesz się w języku angielskim – poziom min. B2
  • jesteś uczniem lub studentem
  • możesz pracować na minimum pół etatu
  • jesteś osobą odpowiedzialną i sumienną
  • posiadasz zdolności szybkiego uczenia się
  • stawiasz na rozwój zawodowy
  • cenisz sobie dobrą atmosferę w pracy
  • chcesz zdobyć doświadczenie u światowego lidera w branży finansowej
W ZAMIAN OFERUJEMY:
  • zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie
  • możliwość dostosowania grafiku pracy do Twoich zajęć
  • profesjonalne szkolenie wdrożeniowe
  • pracę w zgranym i rozwijającym zespole
  • świetną lokalizację - Aleje Jerozolimskie (West Station)
  • benefity (karta multisport, dofinansowanie do opieki zdrowotnej)