Konsultant ds. obsługi Klienta - branża ubezpieczeniowa

Contact Center Sp. z o.o. mazowieckie / Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b (West Station) – idealna, blisko Dworca 2024-11-01

Dołącz do nas jako Konsultant ds. obsługi Klienta w branży ubezpieczeniowej

Szukasz pracy, która łączy rozwój z elastycznym grafikiem i świetną atmosferą? A może jesteś studentem i chcesz zdobyć doświadczenie? To ogłoszenie jest dla Ciebie!

Konsultant ds. obsługi Klienta - branża ubezpieczeniowa
Miejsce pracy: Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b (West Station) – idealna, blisko Dworca Zachodniego
Czym będziesz się zajmować?
  • Odbieranie połączeń przychodzących – udzielanie informacji o polisach, składkach, produktach ubezpieczeniowych, zgłaszanie szkód oraz ich rejestracja.
  • Pojedyncze połączenia wychodzące w ramach działań informacyjnych (np. badanie satysfakcji klientów) – bez sprzedaży.
  • Obsługa back-office – dokumentacja, wysyłki maili, zarządzanie korespondencją i dokumentami.
Czego od Ciebie oczekujemy?
  • Dyspozycyjność minimum 100h w miesiącu,
  • Umiejętność obsługi komputera i pracy na kilku systemach,
  • Otwartość na wiedzę; doświadczenie w ubezpieczeniach mile widziane,
  • Statusu ucznia lub studenta zaocznego – mile widziany,
  • Dostępności do pracy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-18:00
  • Odpowiedzialności, sumienności i chęci do nauki nowych umiejętności,
  • Dostępności na szkoleniu (21 dni)
Dlaczego warto z nami pracować?
  • Praca zdalna po wdrożeniu (3-6 miesięcy).
  • Premie dla najlepszych konsultantów.
  • Umowa zlecenie z możliwością umowy o pracę po okresie próbnym.
  • Profesjonalne szkolenie wstępne oraz sesje doszkalające.
  • Zapewniamy wszystkie narzędzia niezbędne do wykonywania zadań.
  • Gwarantujemy świetną atmosfera – dołączysz do zgranego zespołu, w którym cenimy sobie współpracę i rozwój.
  • Benefity – karta Multisport, dofinansowanie opieki medycznej, a to tylko początek!