Wiele osób narzeka na pracę specjalistów ds. obsługi klienta, jednak moim zdaniem odpowiednie nastawienie do wykonywanej pracy oraz brak specjalnych oczekiwań co do jej wyników może sprawić, że obowiązki specjalisty staną się naprawdę znośne, a każdy nowy dzień pracy nie będzie na naszych twarzach wywoływał grymasu bólu i rezygnacji.
W większości firm praca specjalisty wiąże się z ośmiogodzinnym ciągłym siedzeniu w słuchawce telefonicznej i rozmowach z niezadowolonymi , obrażonymi lub bardzo roszczeniowymi klientami. Rzadko kiedy zdarza się, że klient dzwoni by podziękować za jakość świadczonych usług lub sprzedawanych produktów. Rzadko dzwoni również by sam zapytać o możliwość zakupu takiego artykułu, który spełniał będzie jego oczekiwania.
Od momentu podjęcia pracy na stanowisko specjalisty obsługi klienta w Chorzowie wiedziałam, że praca nie należy do najłatwiejszych, daje jednak poczucie stabilności zawodowej. Uważam, że dużą zaletą jest też fakt, że w trakcie ośmiu godzin pracy nie trzeba się nigdzie ruszać, można spokojnie siedzieć w swoim biurowym fotelu i wykonywać obowiązki, specjalista obsługi klienta Chorzów.
Co więcej, odpowiednia efektywność pracy może przynieść dodatkowe korzyści, takie jak jednorazowe premie, dodatki do wypłaty czy nagrody rzeczowe. W tamtym tygodniu nasza koleżanka, w ramach nagrody otrzymała nowoczesny telefon dotykowy. Warto się starać.