Customer Care z językiem hiszpańskim lub włoskim
Miejsce pracy: Gdańsk, al. Grunwaldzka
Jesteśmy zespołem rozmaitych osobowości i talentów, które świetnie się uzupełniają. To właśnie sprawia, że wspólnie osiągamy ambitne cele biznesowe. Jesteśmy zawsze otwarci na nowe pomysły, nową energię i osoby. Pomogliśmy milionom pasażerów. Dużo już osiągnęliśmy, ale wiele jeszcze przed Nami. Zostań częścią naszego zespołu!
Twój zakres obowiązków:
- Odbieranie połączeń, odpisywanie na korespondencję mailową oraz chaty od pasażerów linii lotniczej,
- Przyjmowanie oraz obsługa reklamacji,
- Pomoc przy zmianach terminów przelotów, odpraw, bagaży, danych osobowych oraz wszelkiego rodzaju spraw organizacyjnych.
Dołączając do Nas otrzymasz:
- Atrakcyjną, gwarantowaną stawkę godzinową,
- Pracę w pełnym wymiarze lub niepełnym – dostosujemy się do Twoich możliwości,
- Dodatki do podstawowego wynagrodzenia oraz realny do uzyskania system premiowy,
- Wdrożenie w nowe obowiązki - przekażemy Ci naszą wiedzę podczas szkolenia, za które Ci zapłacimy, abyś mógł komfortowo rozpocząć pracę i rozwijać swoje kompetencje,
- Elastyczny czas pracy (praca możliwa 7 dni w tygodniu),
- Wsparcie merytoryczne na każdym etapie,
- Płatny program poleceń- do 1500 zł dodatkowego bonusu.
Od Ciebie oczekujemy:
- Znajomości języka hiszpańskiego lub włoskiego na poziomie B2 w mowie i piśmie,
- Znajomości języka polskiego lub języka angielskiego niezbędnej do uczestnictwa w szkoleniu,
- Bardzo dobrej umiejętności pracy z komputerem,
- Zaangażowania,
- Otwartości i komunikatywności.