Koordynator Obsługi Klienta

GEFCO Polska wielkopolskie / Plewiska 2024-04-10
CEVA Logistics oferuje globalne rozwiązania w łańcuchu logistycznym łączące ludzi, produkty i usługodawców na całym świecie. Z siedzibą w 170 krajach zatrudniamy w ponad 1300 lokalizacjach ok. 110 tys. pracowników - pomaga nam to w osiągnięciu celu, który sobie założyliśmy: chcemy znaleźć się w pierwszej piątce globalnych dostawców logistyki kontraktowej.

Wierzymy, że nasi pracownicy są kluczem do sukcesu. Naszym celem jest motywowanie i wzmacnianie wielostronnego międzynarodowego zespołu, aby wspólnie tworzyć wartość dla klientów poprzez stosowane przez nas rozwiązania w zakresie logistyki kontraktowej, lotniczej, oceanicznej, lądowej, kolejowej oraz logistyki pojazdów gotowych. Dlatego też CEVA Logistics oferuje dynamiczne i wyjątkowe środowisko pracy sprzyjające rozwojowi osobistemu, innowacjom i ciągłemu doskonaleniu swoich umiejętności.

DARE TO GROW! Stań się częścią zespołu CEVA Logistics, w którym docenia się wyobraźnię, odwagę oraz chęć dawania dobrego przykładu. Jesteśmy teamem, który dąży do doskonałości we wszystkich dziedzinach. Dołącz do naszej podróży i kształtuj z nami przyszłość logistyki globalnej. Przeżyjmy razem moment, w którym zostaniemy światowymi liderami w dziedzinie logistyki. Wciąż się rozwijamy - jesteś gotowa/-y rozwijać się razem z nami?
Koordynator Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Plewiska
ZADANIA NA STANOWISKU PRACY
  • Koordynacja pracy Działu Obsługi Klientów w przewozach krajowych i zagranicznych
  • Zarządzanie współpracą z powiązanymi działami operacyjnymi (m.in. magazyn, działy spedycji)
  • Budowanie partnerskich relacji z klientami poprzez organizowanie spotkań, wizyt podsumowujących kolejne okresy współpracy oraz fachowe doradztwo w zakresie optymalizacji kosztów i procesów u klienta oraz w Spółce
  • Szybkie reagowanie na problemy oraz potrzeby klienta
  • Budowanie nieograniczonego zaufania klienta
  • Kontrola i nadzór działalności w obszarze realizacji założeń budżetowych
  • Analiza i kontrola wskaźników jakościowych
OCZEKIWANIA WOBEC KANDYDATÓW
  • Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację
  • Umiejętność nawiązywania kontaktów i budowanie trwałych relacji
  • Samodzielność w podejmowaniu decyzji
  • Doświadczenie w pracy na stanowisku koordynatora / kierownika małego zespołu (min. 2 lata)
  • Doświadczenie w zarządzaniu komunikacją z Klientem
  • Wysokie umiejętności organizacyjne
  • Wysoka kultura pracy i efektywna komunikacja
  • Proaktywna postawa i determinacja w dążeniu do celu
  • Umiejętność pracy w dynamicznym środowisku
OFERUJEMY
  • Pracę hybrydową (po okresie wdrożenia) poniedziałek - piątek
  • System benefitów: karta MultiSport, bilety do kina, teatru, imprez kulturalnych, system rabatowy, dofinansowanie do posiłków
  • Opiekę medyczną oraz ubezpieczenie na życie dla Pracownika i jego rodziny
  • Pracę w przyjaznym zespole
  • Ciekawą, dynamiczną pracę w firmie będącej liderem na europejskim rynku logistyki dla przemysłu i motoryzacji
Jako organizacja globalna oraz część grupy CMA CGM, różnorodność ma kluczowe znaczenie dla naszego sukcesu; tylko odzwierciedlając kulturę, języki i lokalną wiedzę o naszych klientach, możemy odnieść sukces. Zatrudniając ludzi z różnym doświadczeniem i umiejętnościami, poszerzamy wiedzę oraz zwiększamy naszą kreatywność i innowacyjność.

Uwaga: Procesy rekrutacyjne w CEVA Logistics obejmują komunikację z kandydatami za pośrednictwem oficjalnych mediów społecznościowych, takich jak LinkedIn lub za pośrednictwem adresu e-mail firmy o następującym schemacie: imię.nazwisko@cevalogistics.com. Zalecamy, nie odpowiadać na propozycje biznesowe i/lub oferty pracy pochodzące od niezaufanych nadawców.