Konsultant / Specjalista ds. Obsługi Klienta

Telemedi sp. z o.o. mazowieckie / Warszawa 2024-04-16

Telemedi jest firmą z branży ochrony zdrowia, zatrudniamy programistów i lekarzy by wytwarzać nowoczesne rozwiązania ułatwiające życie pacjentom i lekarzom. Naszym celem jest wykorzystanie technologii, aby zapewnić każdemu wygodny i natychmiastowy dostęp do opieki medycznej.

Konsultant / Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Jako Konsultant ds. Obsługi Klienta będziesz współtworzyć z nami innowacje w branży telemedycznej i ubezpieczeniowej.

Szukamy osoby:
  • Empatycznej, wyrozumiałej i dyskretnej.
  • Dokładnej i zorganizowanej.
  • Z komunikatywną znajomością języka angielskiego.
  • Ze znajomością pakietu MsOffice, mile widziana znajomość narzędzi tj. Slack, Monday, Miro.
  • Posiadającej doświadczenie w obsłudze klienta lub pacjenta, bądź chcącej takie doświadczenie zdobyć.
  • Jesteś otwarty na różne zmiany lub łączysz pracę zawodową z nauką (nasz grafik pracy obejmuje również zmiany weekendowe i świąteczne).
Wymagania
  • Obsługa Klienta indywidualnego i biznesowego w różnych kanałach: telefon, mail, czat.
  • Tworzenie raportów i zestawień.
  • Proponowanie nowych rozwiązań w zakresie działania platformy.
  • Organizacja leczenia poprzez zarządzanie kalendarzem konsultacji.
  • Zbieranie uwag od klientów i lekarzy.
  • Rozpatrywanie reklamacji, zgłaszanie lekarzom nieprawidłowości i braków w konsultacjach.
  • Dbanie o prawidłowy przebieg dokumentacji medycznej.
  • Współpraca w zespole operacyjnym.
  • Elastyczne godziny pracy, pracujemy w trybie zmianowym w godzinach 07.00-23.00 (również w weekendy i święta).
Wartości, którymi kierujemy się w pracy:
  • Organizacyjne “TAK”: Szukamy osób z proaktywnym podejściem do zmian.
  • 5x why, first principles: Chcemy, abyś kwestionował/a istniejące procesy i szukał/a lepszych rozwiązań.
  • Podejmujemy decyzje w oparciu oparte o dane
  • Startup mindset: Cenimy szybkość działania i gotowość do testowania nowych rozwiązań poprzez prototypy.
  • Getting things done as an A-player: Cenimy dostarczanie wartości. Świętujemy efekty pracy, a nie samo jej trwanie.
  • Transparentność: Jesteśmy otwarci i uczciwi w komunikacji. Dajemy otwarty feedback i go przyjmujemy.
  • Sense of urgency: Działamy z poczuciem pilności, skupiając się na szybkim osiąganiu celów. Liczymy czas w godzinach a nie dniach.
Co nie jest cool:
  • Ignorowanie problemów.
  • Brak zaangażowania w testowanie nowych inicjatyw.
  • Opieranie działań na nieaktualnych danych i brak elastyczności w działaniu.
  • Unikanie odpowiedzialności.
  • Stagnacja. Oczekiwanie, że metody, które były efektywne w przeszłości, będą działać na zawsze.
  • Przeciwstawianie się zmianie.
  • Brak transparentności.
  • Niewłaściwe zarządzanie czasem. Brak pilności w działaniu.
Benefity:
  • Ciekawa praca w młodym zespole w szybko rozwijającym się start-upie.
  • Dostęp do szkoleń, baz wiedzy.
  • Umowa b2b lub zlecenie.
  • Pakiet medyczny.
  • Dofinansowanie do kart multisport.
  • Możliwość pracy zdalnej.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.