Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Customer journey expert
Miejsce pracy: Lublin
Numer: StPr/24/1018
OBOWIĄZKI:
Nawiązywanie kontaktu z klientem poprzez rozmowę telefoniczną, aktualizowanie baz danych, informowanie klientów o produktach/usługach firmy, sprzedaż, przyjmowanie zgłoszeń.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania inne:
Zawód: Pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Wymagania inne:
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Lublin
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie brutto:
od 4 560 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Miejski Urząd Pracy w Lublinie