Znalezienie zatrudnienia na stanowisku specjalisty ds. obsługi klienta w tak dużym mieście jak Warszawa nie jest bardzo trudne, o czym przekonałam się pół roku temu. Jako osobie, która ukończyła filologię polską ze specjalizacją dziennikarską ciężko było mi znaleźć pracę w zawodzie, dlatego po 4 miesiącach bezowocnych poszukiwań stwierdziłam, że czas na zmianę zainteresowań i poszukiwanie zatrudnienia w innych zawodach.
Zawsze lubiłam pracę z innymi ludźmi, wielu przyjaciół twierdziło, że jestem osobą serdeczną, kontaktową, a jednocześnie przy tym bardzo stanowczą, dlatego postanowiłam poszukać czegoś, co łączyłoby w sobie wszystkie moje cechy charakteru. Wybór padł na stanowisko specjalisty ds. obsługi klienta, specjalista obsługi klienta Warszawa. Ku mojemu zaskoczeniu już pierwsza rozmowa przyniosła propozycję pracy, z której skorzystałam.
Cieszę się, że moje obowiązki nie polegają jedynie na ciągłych rozmowach z klientami, a obejmują także sporządzanie niezbędnej dokumentacji, nadzór nad realizacją zleceń oraz inne zadania, które nie są związane z rozmową z klientem. Wiem, że jestem osobą, która łatwo nawiązuje kontakty, jednak niektórzy klienci potrafią nieźle zszargać nerwy i prawie doprowadzić do wybuchu furii. W takich momentach przydaje się 10 minut odpoczynku, relaks przy nudnym wypełnianiu papierów czy dobra kawa. Na szczęście menedżerowie w mojej firmie rozumieją, że codzienny kontakt z klientem jest trudny i nie protestują, gdy ktoś robi sobie 5 minut przerwy na odpoczynek i złapanie oddechu.