Starszy specjalista ds. obsługi klientów premium

mBank S.A. lubelskie / Lublin 2022-02-03
Od nas dostaniesz:
  • Umowę o pracę
  • Konkursy sprzedażowe
  • Jasną ścieżkę kariery
  • Przejrzysty system wynagradzania
  • Kartę sportową
  • Dofinansowanie do świąt i wypoczynku
Zobacz co nas cieszy w pracy:

Starszy specjalista ds. obsługi klientów premium

miejsce pracy: Lublin, Nr ref.: JW/042/1121

W ramach struktur mBanku rozwijamy elitarną grupę pracowników ds. budowania relacji z klientem premium. Zadaniem osób w niej pracujących będzie budowanie relacji z klientami zamożnymi i prezentowanie oferty oszczędnościowej i inwestycyjnej mBanku z zachowaniem najwyższych standardów jakości obsługi. Jeśli interesujesz się tematyką inwestycyjną i chcesz wykorzystywać swoją pasję w codziennie pracy z klientami zamożnymi, to szukamy właśnie Ciebie!

 

W tej roli będziesz odpowiedzialna/y za:

  • budowanie długotrwałych relacji z klientami zamożnymi bankowości detalicznej,
  • pracę na portfelu klientów zamożnych,
  • sprzedaż produktów inwestycyjnych przy zachowaniu najwyższych standardów jakościowych i etycznych,
  • monitorowanie i realizację planu sprzedażowego,
  • budowanie pozytywnego wizerunku pracodawcy poprzez wysoką jakość obsługi klientów oraz promocję usług mBanku.

Szukamy właśnie Ciebie, jeśli:

  • posiadasz doświadczenie w obsłudze klientów zamożnych (pożądane min. 3 letnie doświadczenie),
  • posiadasz wykształcenie wyższe, najlepiej kierunkowe (finanse, ekonomia),
  • potrafisz budować długotrwałe relacje z klientami,
  • potrafisz rozmawiać z klientami o ich długoterminowych celach oszczędnościowych i prezentować rozwiązania dostępne w mBanku, interesujesz się tematyką inwestycji i chcesz się rozwijać w tym kierunku.
Od nas dostaniesz:
  • Umowę o pracę
  • Konkursy sprzedażowe
  • Jasną ścieżkę kariery
  • Przejrzysty system wynagradzania
  • Kartę sportową
  • Dofinansowanie do świąt i wypoczynku