Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Starszy specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Kraków
Numer: StPr/24/6989
OBOWIĄZKI:
Zadaniem pracowników na stanowisku A2 w dziale AMS jest współpraca z podmiotami zewnętrznymi – Menadżerami Inwestycyjnymi (Investment Managers) zarządzającymi funduszami klientów oraz wewnętrznymi zespołami w State Street w celu rozwiązania wszelkich problemów i zapytań związanych z obsługą klienta w zakresie przewidzianym dla AMS.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania inne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Uprawnienia: Dobry kontakt z klientem
Uprawnienia: analityczne myślenie
Uprawnienia: tworzenie raportów
Wymagania inne:
Prowadzenie szkoleń dla klientów, obsługa klienta zarządzającego funduszami. Pracodawca zweryfikuje znajomość języka angielskiego na wskazanym poziomie podczas rozmowy rekrutacyjnej. Wymagane doświadczenie na stanowisku Specjalista ds. obsługi klienta lub podobnym.
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Kraków
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie brutto:
od 6 833,5 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie