Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Starszy doradca ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Kraków
Numer: StPr/24/6603
OBOWIĄZKI:
Obsługa klientów hiszpańsko języcznych; rozwiązywanie problemów technicznych zgłaszanych przez klientów drogą telefoniczną, mailową oraz poprzez chat; wsparcie klientów usług Google przez telefon, chat i pocztę elektroniczną na rynek hiszpański; dopasowywanie usług do potrzeb klienta oraz doradztwo i sprzedaż nowych usług; rozwiązywanie problemów technicznych; pomoc w kreowaniu konta klienta; wprowadzanie ulepszeń dedykowanych konkretnym klientom.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania inne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Język: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Język: hiszpański, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Wymagania inne:
Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne; bardzo dobra znajomość Microsoft Office, w szczególności Excel; umiejętność pracy pod presją czasu; min. rok doświadczenia zawodowego na stanowisku doradca ds. obsługi klienta; znajomość systemów i narzędzi Google.
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Kraków
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 6 273 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie