Od 1993 r. z pasją i zaangażowaniem świadczymy wysokiej jakości usługi medyczne. Obejmujemy opieką Pacjentów indywidualnych, ich rodziny oraz zakłady pracy. Usługi świadczone przez nasze Centra Medyczne to podstawowa opieka zdrowotna, specjalistyka, diagnostyka laboratoryjna i obrazowa, jednak dziedziną, w której firma wyróżnia się szczególnie, jest stomatologia. Jesteśmy ekspertem w tej dziedzinie. To, co wyróżnia firmę, to krótkie terminy oczekiwania na wizytę oraz szczególna dbałość o to, aby Pacjenci znaleźli nie tylko fachową i skuteczną pomoc medyczną, ale także ciepło, życzliwość i zrozumienie dla swoich obaw i problemów.
Jesteśmy zwolennikami najlepszych rozwiązań dla naszych Pacjentów, pracowników i kontrahentów. Pracujemy z zaangażowaniem i jesteśmy proaktywni. Z takimi ludźmi chcemy pracować.
Jesteśmy zwolennikami najlepszych rozwiązań dla naszych Pacjentów, pracowników i kontrahentów. Pracujemy z zaangażowaniem i jesteśmy proaktywni. Z takimi ludźmi chcemy pracować.
Specjalistka / Specjalista ds. wsparcia sprzedaży w branży medycznej                
                                   Miejsce pracy: Warszawa, Cybernetyki 19B                
                            Twoje zadania:
- Wsparcie zespołu sprzedaży w tworzeniu ofert handlowych, dokumentacji przetargowej oraz konkursowej.
 - Obsługa systemów CRM.
 - Administracyjne wsparcie procesów sprzedażowych – m.in. umowy, faktury, dokumentacja.
 - Usprawnianie procesów sprzedażowych i narzędzi wsparcia poprzez analizę danych i proponowanie rozwiązań.
 - Zapewnienie wsparcia operacyjnego i analitycznego dla zespołu sprzedaży, w tym przygotowywanie raportów, analiz oraz zestawień rynkowych.
 
Oczekiwania:
- Minimum 1 rok doświadczenia w obszarze wsparcia sprzedaży, administracji handlowej– szczególnie w branży medycznej lub stomatologicznej.
 - Doświadczenie w przygotowywaniu ofert, analiz sprzedażowych i dokumentacji przetargowej.
 - Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel (tabele przestawne, wykresy), PowerPoint i Word.
 - Zdolność analitycznego myślenia, wyciągania wniosków i wspierania decyzji handlowych.
 
Mile widziane, nie wymagane:
- Wykształcenie wyższe – preferowany kierunek: zdrowie publiczne.
 - Doświadczenie w zamówieniach publicznych, kontraktacjach z NFZ.
 - Umiejętność obsługi systemów CRM.
 
Oferujemy:
- Bezpieczeństwo zatrudnienia w oparciu o wybraną formę współpracy.
 - Możliwość rozwoju w strukturach firmy i pracę w przyjaznym zespole, który chętnie dzieli się wiedzą i doświadczeniem.
 - Narzędzia do pracy (komputer, telefon).
 - Współpracę przy projektach mających wpływ na rozwój organizacji.
 - Zniżki na studia w Uczelni partnerskiej.
 - Spotkania integracyjne.
 
- Bezpieczeństwo zatrudnienia
 - Realny wpływ na rozwój firmy
 - Budowanie ścieżki kariery
 - Spotkania integracyjne
 - Przyjazny zespół i warunki pracy
 - Elastyczny czas pracy
 - Zniżki na studia wyższe