Specjalistka / Specjalista ds. relacji i wsparcia klienta (oddział bez obsługi kasowej)

mBank S.A. lubuskie / Zielona Góra wczoraj
Specjalistka / Specjalista ds. relacji i wsparcia klienta (oddział bez obsługi kasowej)
Miejsce pracy: Zielona Góra
w tej roli będziesz odpowiadać za:
  • sprzedaż produktów bankowych dla klientów (m.in. konta, kredyty, depozyty, inwestycje)
  • aktywne pozyskiwanie nowych klientów
  • promowanie zdalnych kanałów dystrybucji
  • realizacja ilościowych oraz jakościowych celów sprzedażowych
  • budowanie pozytywnego wizerunku mBanku
zaaplikuj, jeśli:
  • doświadczenie w aktywnej sprzedaży produktów bankowych
  • umiejętność budowania długotrwałych relacji i łatwość w nawiązywaniu kontaktów
  • dynamizm w działaniu i konsekwencja w realizacji założonych celów
  • chęć zdobywania nowych umiejętności
  • bardzo dobra umiejętność obsługi komputera(MS Office, Internet, aplikacje i systemy bankowe)
  • wyższe wykształcenie albo w trakcie studiów - preferowane kierunki ekonomiczne
Twój rozwój:
  • jasno określone warunki awansów stanowiskowych w ramach ścieżek karier (od młodszego specjalisty do eksperta)
  • możliwość wybrania specjalizacji w ramach ścieżki rozwoju (klient zamożny lub firmowy)
  • możliwość rozwijania kompetencji w programie menadżerskim lub mentorskim
  • udział w Uniwersytecie Bankowości Detalicznej: fakultety z kreatywności, umiejętności sprzedażowych, digitalizacji, kompetencji liderskich, VUCA oraz rozwój pasji i zainteresowań
  • wykłady, warsztaty, szkolenia, spotkania z inspirującymi ludźmi
  • dostęp do wewnętrznych programów rozwojowych Grupy mBank