Imar Service Group (nr rej. agencji zatrudnienia: 114) - od 1997 roku specjalizujemy się w usługach pracy tymczasowej, rekrutacji stałej, outsourcingu oraz payrollu. W naszej codziennej pracy stawiamy na otwartą komunikację, profesjonalną obsługę Klientów i Kandydatów oraz doradzanie najlepszych rozwiązań dopasowanych do potrzeb naszych kontrahentów.
Dla naszego Klienta, szukamy osób, które wiedzą, jak rozmawiać z klientem i nie boją się działać sprzedażowo.
Jeśli już pracowałeś/aś w sprzedaży i szukasz miejsca, gdzie Twoje umiejętności naprawdę się liczą lub chcesz się nauczyć sprzedawać – zapraszamy!
Dla naszego Klienta, szukamy osób, które wiedzą, jak rozmawiać z klientem i nie boją się działać sprzedażowo.
Jeśli już pracowałeś/aś w sprzedaży i szukasz miejsca, gdzie Twoje umiejętności naprawdę się liczą lub chcesz się nauczyć sprzedawać – zapraszamy!
Specjalista Telefonicznej Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Kraków, aleja 29 Listopada 20, Stare Miasto
Opis stanowiska
- udzielanie informacji dotyczących płatności, usług oraz urządzeń,
- rozwiązywanie zgłoszeń technicznych użytkowników,
- pomoc przy konfiguracji telefonów i smartfonów,
- proponowanie korzystnych rozwiązań dopasowanych do potrzeb klienta.
Wymagania
- doświadczenie w obsłudze klienta mile widziane, ale liczy się także chęć nauki,
- komunikatywność i pozytywne podejście do rozmów telefonicznych,
- umiejętność korzystania z komputera podczas rozmowy z klientem,
- dyspozycyjność do pracy rotacyjnej w różnych godzinach dnia.
Oferujemy
- umowę o pracę od pierwszego dnia szkolenia,
- stabilne wynagrodzenie podstawowe + premię miesięczną i kwartalną,
- komfortowe warunki pracy – służbowy laptop, strefa relaksu, konkursy i inicjatywy firmowe,
- szkolenia produktowe i techniczne,
- możliwość rozwoju zawodowego oraz pracy zdalnej po wdrożeniu.