Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem angielskim

Arthrex Polska mazowieckie / Warszawa, Ursynów, ul. Karczunkowska 42 2025-04-17
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem angielskim
Miejsce pracy: Warszawa, Ursynów, ul. Karczunkowska 42
O firmie:

Arthrex jest prywatną firmą, założoną w 1981 roku. Jesteśmy producentem wyrobów medycznych o globalnym zasięgu oraz liderem innowacji i edukacji medycznej w dziedzinie ortopedii.

Przedsiębiorstwo Arthrex Polska powstało w 2012 r. i od tego czasu nieustannie umacnia swoją pozycję jednego z najważniejszych producentów sprzętu medycznego na rynku polskim.

Nasz ciągły rozwój jest konsekwencją znakomitej oferty produktowej, jakości i obsługi. Misją firmy jest pomagać chirurgom w skuteczniejszym leczeniu pacjentów, dlatego też Arthrex, będąc pionierem w dziedzinie artroskopii, opracował ponad 18 000 innowacyjnych wyrobów i zabiegów chirurgicznych, których celem jest ograniczenie do minimum inwazyjności zabiegów ortopedycznych na całym świecie.
Opis stanowiska:
Poszukujemy osoby na stanowisko specjalisty ds. obsługi klienta, której główne zadania obejmować będą:
  • Przyjmowanie i realizacja zleceń klientów, w tym sprzedaż, komis oraz próbki.
  • Bieżąca komunikacja z klientami, zarówno mailowa jak i telefoniczna, w zakresie produktów, usług, statusu zamówień, oraz obsługi reklamacji.
  • Analiza i rozwiązywanie problemów związanych z zamówieniami czy logistyką.
  • Rejestracja oraz procesowanie zgłoszeń reklamacyjnych.
  • Archiwizacja dokumentacji sprzedażowej.
  • Negocjowanie warunków umów na wypożyczenie sprzętu oraz umieszczanie go w placówkach.
  • Weryfikacja umów klientów komisowych.
  • Współpraca z innymi działami w celu zapewnienia kompleksowej obsługi klienta.
  • Zarządzanie dokumentacją, przygotowywanie raportów oraz protokołów zdawczo-odbiorczych.
  • Obsługa i aktualizacja systemu CRM.
  • Zarządzanie systemem M.A.R.S., w tym wdrażanie nowych kont oraz udzielanie wsparcia technicznego w systemie.
Wymagania:
  • Minimum wykształcenie średnie.
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego.
  • Znajomość programów: SAP, CRM.
  • Umiejętność pracy pod presją czasu.
  • Doświadczenie w obsłudze klienta.
  • Zdolności organizacyjne, umiejętność pracy w zespole i skrupulatność.
  • Efektywna komunikacja z klientami.
  • Umiejętność rozwiązywania konfliktów.
  • Doświadczenie w sektorze medycznym będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:
  • Atrakcyjne wynagrodzenie.
  • Możliwość pracy w systemie hybrydowym.
  • Bonus kwartalny.
  • Karta lunch pass.
  • Opieka medyczna.
  • Ubezpieczenie na życie.
  • "Owocowe poniedziałki".
  • Nagroda jubileuszowa.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.