Specjalista ds. Wsparcia Klienta z językiem polskim

Klient portalu Praca.pl / 2025-09-21

Ogłoszenie numer: 10283930, z dnia 2025-09-21

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Wsparcia Klienta z językiem polskim

Miejsce pracy: Węgry

 

Opis stanowiska

  • Telefoniczna i mailowa obsługa klientów zgodnie z wysokimi standardami firmy
  • Rozwiązywanie problemów technicznych oraz udzielanie wskazówek dotyczących obsługi produktów
  • Przyjmowanie i obsługa reklamacji, eskalacja trudniejszych spraw
  • Udzielanie informacji o produktach i budowanie lojalności klientów
  • Realizacja wyznaczonych celów jakościowych i KPI oraz zbieranie opinii od klientów

Wymagania

  • Biegła znajomość języka polskiego i dobra znajomość języka angielskiego (min. B2)
  • Umiejętność rozwiązywania problemów i pracy w dynamicznym środowisku
  • Podstawowa wiedza z zakresu elektroniki użytkowej i obsługi komputerów
  • Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne (pisemne i ustne)
  • Doświadczenie w obsłudze klienta, w tym w trudnych sytuacjach
  • Umiejętność współpracy w zespole, elastyczność i odpowiedzialność

Oferujemy

  • Konkurencyjne wynagrodzenie i pakiet benefitów
  • Pełne wsparcie w relokacji
  • Program szkoleń i możliwości rozwoju zawodowego
  • Pracę w międzynarodowym, wspierającym zespole
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.