Ogłoszenie numer: 10283930, z dnia 2025-09-21
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Wsparcia Klienta z językiem polskim
Miejsce pracy: Węgry
Opis stanowiska
- Telefoniczna i mailowa obsługa klientów zgodnie z wysokimi standardami firmy
- Rozwiązywanie problemów technicznych oraz udzielanie wskazówek dotyczących obsługi produktów
- Przyjmowanie i obsługa reklamacji, eskalacja trudniejszych spraw
- Udzielanie informacji o produktach i budowanie lojalności klientów
- Realizacja wyznaczonych celów jakościowych i KPI oraz zbieranie opinii od klientów
Wymagania
- Biegła znajomość języka polskiego i dobra znajomość języka angielskiego (min. B2)
- Umiejętność rozwiązywania problemów i pracy w dynamicznym środowisku
- Podstawowa wiedza z zakresu elektroniki użytkowej i obsługi komputerów
- Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne (pisemne i ustne)
- Doświadczenie w obsłudze klienta, w tym w trudnych sytuacjach
- Umiejętność współpracy w zespole, elastyczność i odpowiedzialność
Oferujemy
- Konkurencyjne wynagrodzenie i pakiet benefitów
- Pełne wsparcie w relokacji
- Program szkoleń i możliwości rozwoju zawodowego
- Pracę w międzynarodowym, wspierającym zespole
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.