Specjalista ds. wdrażania kontrahentów biznesowych

Grodzki Urząd Pracy w Krakowie małopolskie / Kraków 2025-05-31
Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Specjalista ds. wdrażania kontrahentów biznesowych
Miejsce pracy: Kraków
Numer: StPr/25/2682
OBOWIĄZKI:
Bezpośredni kontakt z klientem w różnych kanałach, głosowo, mailowo. Zarządzanie procesem wdrażania i obsługi klienta. Silne zrozumienie dokumentacji klienta i tego, co tworzy profil ryzyka przestępstw finansowych. Świadomość tego, jak proces E2E działa w biznesie, ustalanie oczekiwań dotyczących ram czasowych. Ukończenie onboardingu zgodnie z zasadami i procedurami. Rozwijanie zrozumienia systemów i kontroli zgodności w zakresie handlu i dostaw, w tym praktycznej znajomości polityki i procedur dotyczących przestępstw finansowych. Dokonywanie przeglądu profilu ryzyka i działalności kontrahentów wymaganych przez naszą firmę. Ukończenie wdrażania na różnych poziomach należytej staranności w zależności od profilu ryzyka.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), inne, kierunek: prawo
Język: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Język: arabski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Uprawnienia: dokładność i sumienność w wykonywaniu zadań
Uprawnienia: dobra organizacja pracy, odpowiedzialność , dokładność


Wymagania inne:

Wykształcenie wyższe w kierunku prawo; pracodawca nie wymaga potwierdzenia znajomości języka certyfikatem; doświadczenie zawodowe: minimum rok i 4 miesiące doświadczenia na stanowisku specjalista ds. weryfikacji danych w międzynarodowej firmie; 2 lata stażu w kancelarii adwokackiej; 4 miesiące stażu w parlamencie europejskim w dyrekcji generalnej ds. polityki zewnętrznej UE.

Miejsce pracy:

Kraków


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas nieokreślony


Wynagrodzenie brutto:

od 9 585 PLN


Opis wynagrodzenia:

Godzina zakończenia pracy: 17:00

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie