Specjalista ds. Technicznych

Geotik sp. z o.o. dolnośląskie / Wrocław, ul. Słubicka 18 wczoraj
Spółka GEOTIK powstała w 2016 roku z połączenia wyodrębnionej części T-matic Systems, spółki zależnej Arcus SA,, ze spółką Rikaline – polskim producentem aplikacji i urządzeń telematycznych. GEOTIK Sp. z o.o. to software house oferujący kompleksowe rozwiązania do zarządzania flotą samochodową. dedykowane dla dużych przedsiębiorstw i instytucji oraz rozwiązania przeznaczone dla mniejszych podmiotów.). Posiadamy własne marki produktowe takie jak GLP, GPSGuardian oraz Teagle.

Zapraszamy do współpracy!
Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalista ds. Technicznych
Miejsce pracy: Wrocław, ul. Słubicka 18
Opis stanowiska:
  • Wsparcie techniczne Klientów Biznesowych (kontakt telefoniczny, mailowy i bezpośredni), 
  • Analizę usterek i rozwiązywanie problemów technicznych 
  • Aktualizacja i konfigurowanie urządzeń GPS, sprawdzanie poprawności ich działania
  • Tworzenie własnych konfiguracji na podstawie warunków określonych przez Klienta
  • Administrację systemów telematycznych, aktualizację danych w systemach na podstawie zgłoszeń Klientów, innych działów w firmie
  • Kontakt z Instalatorami Systemów GPS i zdalną weryfikację poprawności zamontowania urządzeń GPS
  • Współpraca z dostawcami – operatorzy GSM, producenci urządzeń
  • Testowanie nowych rozwiązań na podstawie dokumentacji dostarczonej od producenta
  • Realizację celów strategicznych firmy oraz stosowanie się do procedur i uchwał Zarządu.
Od kandydatów oczekujemy:
  • Doświadczenia w obsłudze Klienta B2B
  • Sumienności i dbałości o szczegóły w powierzonym obszarze.
  • Praktycznej znajomość pakietu MS Office,
  • Umiejętność czytania schematów technicznych
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej komunikatywnym (czytanie dokumentacji technicznej),
  • Dodatkowym atutem będzie znajomość rynku telematycznego, konfiguracji urządzeń Teltonika, Albatross, Queclink, platformy Wialon, umiejętność lutowania
Zapewniamy:
  • Prestiżową lokalizację (praca w nowym, dobrze skomunikowanym biurze – budynek TGG, ul. Słubicka 18)
  • Możliwość rozwoju i awansu zawodowego 
  • Niezbędne narzędzia do wykonywania pracy
  • Szkolenia produktowe i handlowe oraz dostęp do nowych technologii i rozwiązań
  • Wynagrodzenie adekwatne do umiejętności oraz osiąganych wyników (podstawa plus premia) 
  • Pracę w oparciu o umowę cywilno-prawną lub umowę o pracę – to Ty wybierasz formę współpracy
  • Po okresie próbnym, benefity w postaci dofinansowania do opieki medycznej i karty sportowej
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.