Specjalista ds. sprzedaży

STAL-BUD Sp. z o.o. śląskie / Skoczów 2025-09-13
Przedsiębiorstwo handlowo-usługowo-produkcyjne STAL-BUD Sp. z o.o. z siedzibą w Skoczowie powstało w 1999 r. Od ponad 20 lat istnienia na rynku firma dynamicznie się rozwija, specjalizując się w projektowaniu i produkcji konstrukcji stalowych (produkcja i montaż m.in. balustrad mostowych), jednocześnie stale poszerzając zakres swoich usług. Od 2008 roku zajmujemy się projektowaniem i produkcją pojemników transportowych i magazynowych wykorzystywanych w przemyśle motoryzacyjnym, odlewniczym, budowlanym, oferując profesjonalną i kompleksową obsługę klienta – od konceptu do wykonania prototypu i produkcji wyrobów seryjnych. Na terenie firmy obejmującym 20 000 m2 znajdują się biura oraz sześć hal produkcyjno-magazynowych o łącznej powierzchni 4000 m2 - krajalnia, dwie hale spawalni, wzorcownia, hala montażu i magazyn wyrobów gotowych. Obecnie zakład zatrudnia 100 pracowników, jednak w związku ze stałym rozwojem i w trosce o najwyższą jakość usług zespół ten jest stale powiększany, stanowiąc profesjonalną i wykwalifikowaną kadrę.
Firma STAL-BUD Sp. z o.o. to także dynamicznie rozwijająca się hurtownia materiałów budowlanych z siedzibą w Skoczowie. Jesteśmy strategicznym Partnerem największych polskich oraz zagranicznych koncernów produkujących materiały budowlane.
Staliśmy się liderem na rynku materiałów budowlanych!
Obsługujemy zarówno duże jak i małe inwestycje - od fundamentów po dach.

KLUCZOWĄ WARTOŚCIĄ NASZEJ FIRMY SĄ ZADOWOLENI PRACOWNICY.
JEŻELI CENISZ SOBIE PROFESJONALIZM SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI!
Specjalista ds. sprzedaży
Miejsce pracy: Skoczów
Zatrudnimy najchętniej z rejonu Skoczowa i okolic Specjalistę/kę ds. sprzedaży w dziale materiałów budowlanych lub osobę do przyuczenia, która to powinna posiadać wyraźne predyspozycje handlowe i silną wolę nauki.

Zadania:
  • Pozyskiwanie nowych klientów i utrzymywanie relacji z obecnymi.
  • Prezentacja oferty i doradztwo w zakresie produktów / usług.
  • Negocjowanie warunków współpracy oraz realizacja planów sprzedażowych.
  • Analiza rynku i działań konkurencji, przygotowywanie raportów.
Wymagania:
  • Doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klienta.
  • Umiejętność prowadzenia negocjacji i budowania relacji biznesowych.
  • Komunikatywność, zaangażowanie i orientacja na wyniki.
  • Dobra organizacja pracy i znajomość technik sprzedaży.
Mile widziane:
  • Znajomość rynku budowlanego lub pokrewnego.
  • Doświadczenie we współpracy z dostawcami i optymalizacji procesów zakupowych.
Oferujemy:
  • Praca jednozmianowa, umowa o pracę.
  • Wynagrodzenie do uzgodnienia, wzrost wynagrodzenia odpowiedni do posiadanych umiejętności oraz zaangażowania.
  • Pakiet benefitów pracowniczych (m.in. prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe).
  • Możliwość rozwoju zawodowego i poszerzania kompetencji.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.