Specjalista ds. Sprzedaży Serwisu Urządzeń Dźwigowych

Kone Sp. z o.o. dolnośląskie / Wrocław, Fabryczna, Północna 15/19 dzisiaj
KONE jest pracodawcą zapewniającym równe szanse, równe traktowanie wszystkim osobom bez względu na rasę, płeć, religię, kolor skóry, pochodzenie narodowe, wiek, stan cywilny lub niepełnosprawność. W KONE koncentrujemy się na tworzeniu innowacyjnej i opartej na współpracy kulturze pracy, w której cenimy wkład każdej osoby. Zaangażowanie pracowników jest dla nas kluczowym obszarem zainteresowania, gdzie zachęcamy do uczestnictwa, wymiany informacji oraz pomysłów. W KONE staramy się budować i pielęgnować kulturę, która promuje i ceni różnorodność. Napędza to nasze innowacje i zbliża nas do klientów oraz społeczności, którym służymy. Przestrzegamy etycznych praktyk biznesowych. Staramy się rozwijać kulturę współpracy, w której współpracownicy ufają sobie i szanują się nawzajem, a dobre wyniki są doceniane. Będąc doskonałym miejscem do pracy, z dumą oferujemy możliwości, które pomogą Ci budować karierę, osiągnąć osobiste cele oraz pozwolą prowadzić zdrowe i zrównoważone życie. Razem możemy sprawić, że KONE będzie doskonałym miejscem pracy, a miasta lepszymi miejscami do życia.
Specjalista ds. Sprzedaży Serwisu Urządzeń Dźwigowych
Miejsce pracy: Wrocław, Fabryczna, Północna 15/19
Twój zakres obowiązków
  • Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych w zakresie serwisu urządzeń dźwigowych (wind, schodów ruchomych)
  • Prowadzenie proaktywnych działań sprzedażowych, w tym pozyskiwanie nowych klientów oraz rozwijanie współpracy z obecnymi partnerami biznesowymi
  • Promowanie innowacyjnych rozwiązań i usług serwisowych firmy KONE, dostosowanych do potrzeb i oczekiwań klientów
  • Budowanie długofalowych relacji biznesowych, opartych na zaufaniu, jakości i profesjonalizmie
  • Analizowanie potrzeb klientów oraz przygotowywanie ofert handlowych i prowadzenie negocjacji
  • Współpracę z zespołem technicznym oraz innymi działami w celu zapewnienia najwyższego poziomu obsługi klienta
  • Monitorowanie rynku oraz aktywne uczestnictwo w procesach rozwoju portfela usług
Nasze wymagania
  • Minimum 2-letniego doświadczenia w sprzedaży, najlepiej usług lub produktów technicznych/B2B
  • Umiejętności finalizowania transakcji oraz negocjowania warunków handlowych
  • Komunikatywności, otwartości i wysokiej kultury osobistej – umiejętności budowania relacji z klientami
  • Proaktywności, samodzielności w działaniu i dobrej organizacji pracy
  • Znajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • Znajomości podstawowych warunków kontraktów handlowych i zasad współpracy w sektorze B2B
  • Czynnego prawa jazdy kat. B
To oferujemy
  • Stabilne zatrudnienie w renomowanej, międzynarodowej organizacji na podstawie umowy o pracę
  • Kwartalny system premiowy oparty na wynikach sprzedażowych
  • Możliwość realnego rozwoju zawodowego i udziału w szkoleniach – lokalnych i międzynarodowych
  • Narzędzia pracy – w tym samochód służbowy (z możliwością prywatnego użytkowania), telefon, laptop
  • Prywatną opiekę medyczną dla Ciebie, z możliwością objęcia opieką również Twojej rodziny
  • Kafeteryjny system benefitów (MyBenefit), w tym karta Multisport
  • Dodatkowe ubezpieczenie na życie oraz pakiet wsparcia (prawnik, psycholog, doradca finansowy)
Benefity
  • Dofinansowanie zajęć sportowych
  • Prywatna opieka medyczna
  • Dofinansowanie szkoleń i kursów
  • Ubezpieczenie na życie
  • Możliwość pracy zdalnej
  • Elastyczny czas pracy
  • Spotkania integracyjne
Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi tylko na wybrane oferty. Prosimy o umieszczenie w dokumentach następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 29.08.97 o ochronie danych osobowych, Dziennik Ustaw nr 133 Poz. 883)"