Specjalista ds. Obsługi Klienta

Elis Textile Service Sp. z o.o. śląskie / Siemianowice Śląskie dzisiaj

Tworzymy dla naszych klientów spersonalizowane rozwiązania – świadczymy kompleksowe usługi w zakresie wynajmu i serwisu tekstyliów dla każdego rodzaju działalności. Oferujemy odzież ochronną i roboczą, maty podłogowe oraz urządzenia z szeroko rozumianego zakresu utrzymania czystości. Współpracujemy z tysiącami europejskich przedsiębiorstw, które zapewniają produkty i usługi, będące częścią naszego codziennego życia. Nasi klienci mają pewność, że produkty, których potrzebują będą we właściwym miejscu o właściwym czasie – czyste i sprawdzone. 45 000 naszych pracowników w 28 krajach czuwa nad prawidłowym funkcjonowaniem tego procesu.

 

Aktualnie prowadzimy rekrutację na stanowisko:

Jesteśmy obecni w 28 krajach na dwóch kontynentach
  • Blisko 50,000 pracowników
  • Jesteśmy obecni w 440 lokalizacjach
  • Obsługujemy 400,000 klientów
  • Generujemy €3.1 miliarda obrotu
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Siemianowice Śląskie
Twoje zadania
  • Administracyjna obsługa spraw związanych ze współpracą z Klientami,
  • Rejestrowanie dokumentów w wewnętrznym systemie informatycznym,
  • Prowadzenie procesu reklamacji,
  • Prowadzenie rozmów z Klientami, udzielanie odpowiedzi na zapytania telefoniczne i mailowe,
  • Redagowanie pism, przygotowywanie zestawień i raportów na potrzeby Klientów i przełożonego.
Nasze oczekiwania
  • Wykształcenie średnie lub wyższe,
  • Doświadczenie w pracy biurowej i kontakcie z klientem,
  • Znajomość MS Office (w tym Excel na poziomie dobrym),
  • Prawo jazdy kat. B,
  • Wysokie umiejętności komunikacyjne,
  • Odpowiedzialność, uczciwość, umiejętność znajdowania rozwiązań,
  • Dobra organizacja pracy.
To oferujemy
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę/umowę zlecenia w firmie, która jest 25 lat na rynku,
  • Solidne wdrożenie oraz wsparcie,
  • Pakiet benefitów (dofinansowanie do karty sportowej, prywatna opieka medyczna, możliwość dołączenia do ubezpieczenia grupowego),
  • Pakiet socjalny (dofinansowanie do wakacji, karty przedpłacone, bony na święta, paczki dla dzieci),
  • Możliwość dołączenia do inicjatyw firmowych: bieg charytatywny, wolontariat, działania na rzecz zrównoważonego rozwoju, świętowanie dnia doceniania pracownika.