Specjalista ds. Obsługi klienta

VECTRA S.A. zachodniopomorskie / Świnoujście 2022-08-12

Vectra to wiodący na rynku ogólnopolski kablowy operator telekomunikacyjny, który oferuje klientom pakiet nowoczesnych usług. Wieloletnie doświadczenie firmy, bogata oferta oraz systematyczny rozwój ugruntowały jej silną pozycję w branży. Rynek telekomunikacyjny, w którym działa zmienia się dynamicznie. Wymaga ciągłego doskonalenia usług i wprowadzania innowacyjnych rozwiązań z różnych obszarów biznesowych. Dotychczasowy sukces Vectry to przede wszystkim wynik zaangażowania i kreatywności całego zespołu, któremu firma daje możliwość rozwoju zawodowego na wielu płaszczyznach.

 

Jeśli chcesz dołączyć do grona osób tworzących dynamicznie zmieniający się rynek telekomunikacyjny i  masz ambicje realizować ciekawe projekty, zgłoś swoją kandydaturę na stanowisko:

 

Specjalista ds. Obsługi klienta
Miejsce pracy: Świnoujście

Martwisz się, że nie posiadasz doświadczenia zawodowego?

 

Dla nas to nie problem – zdobądź je z Nami!

 

Zapraszamy do nas wszystkich, którzy pragną się rozwijać, zarabiać i pracować w miłej atmosferze.

 

Dołącz do naszego, zgranego zespołu, a nauczymy Cię wszystkiego.

 

Przyjdź do nas i zacznij się rozwijać!

 

Wspólna pasja do technologii oraz chęć rozwijania kariery napędza Nas do działania.

 

Podziel się z nami swoim zaangażowaniem, my damy Ci pole do osiągania sukcesów!

 
Dołącz do naszego zespołu, a otrzymasz:
  • umowę o pracę w pełnym wymiarze,
  • atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do osiąganych efektów,
  • pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
  • możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji zawodowych,
  • atrakcyjny system bezpłatnych szkoleń,
  • komfortowe warunki i nowoczesne narzędzia pracy.
Będziesz odpowiedzialny za:
  • sprzedaż usług i obsługę naszych Klientów,
  • realizację planów handlowych,
  • obsługę i weryfikację umów,
  • raportowanie działań.
Oczekujemy od Ciebie:
  • skuteczności i zorientowania na wynik,
  • komunikatywności i wysokiej kultury osobistej,
  • sumienności i zaangażowania,
  • samodzielności,
  • umiejętności obsługi komputera,
  • mile widziane doświadczenie w zakresie obsługi Klientów oraz sprzedaży.
„Oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przekazanych przeze mnie w dokumentach aplikacyjnych przez VECTRA SA, a także przekazanie tych danych Spółkom Grupy VECTRA w celu realizacji bieżącej rekrutacji. Zostałem poinformowany: o przysługujących mi prawach, o danych Administratora oraz Inspektora Ochrony Danych, o dobrowolności mojej zgody i możliwości jej cofnięcia w każdym czasie, o okresie przetwarzania moich danych oraz celu ich przetwarzania”