Spółka GEOTIK powstała w 2016 roku z połączenia wyodrębnionej części T-matic Systems, spółki zależnej Arcus SA,, ze spółką Rikaline – polskim producentem aplikacji i urządzeń telematycznych. GEOTIK Sp. z o.o. to software house oferujący kompleksowe rozwiązania do zarządzania flotą samochodową. dedykowane dla dużych przedsiębiorstw i instytucji oraz rozwiązania przeznaczone dla mniejszych podmiotów.). Posiadamy własne marki produktowe takie jak GLP, GPSGuardian oraz Teagle.
Zapraszamy do współpracy!
Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Wrocław, ul. Słubicka 18
Opis stanowiska:
- Specjalista ds. Obsługi Klienta 360 stopni w Geotik jest rolą, która łączy ze sobą obszary związane z procesem obsługi Klienta (realizacja zamówień od momentu złożenia przez Klienta do etapu dostarczenia rozwiązania przez dostawców), administracją i rozliczaniem procesu zakupowego oraz wsparciem rozwoju sprzedaży.
Będziesz odpowiadać za:
- Obsługę Klientów Biznesowych (telefoniczną, mailową i bezpośrednią), sprzedaż produktów i usług oraz doradztwo w zakresie oferty.
- Realizację zamówień, współpracę z dostawcami i innymi działami firmy.
- Fakturowanie, windykacja należności, współpraca z działem księgowości i firmą windykacyjną.
- Obsługę reklamacji i problemów technicznych, aktualizację danych w systemach (CRM/SharePoint).
- Archiwizację dokumentów, obsługę przesyłek pocztowych i kurierskich.
- Realizację celów strategicznych firmy oraz stosowanie się do procedur i uchwał Zarządu.
Od kandydatów oczekujemy:
- Doświadczenia w obsłudze Klienta B2B (warunek konieczny),
- Dodatkowym atutem będzie doświadczenie zdobyte w Biurze Obsługi Klienta, Centrum Obsługi Klienta lub podobnych (obszary: obsługi zamówienia i jego rozliczenia; administracji procesu zakupowego, badania potrzeb i identyfikowania szans zakupowych klienta) lub doświadczenie w sprzedaży rozwiązań do Klienta B2B.
- Umiejętności poprawnego fakturowania i znajomość podstaw przepisów rachunkowych.
- Sumienności i dbałości o szczegóły w powierzonym obszarze.
- Praktycznej znajomość pakietu MS Office,
- Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym będzie dodatkowym atutem,
Zapewniamy:
- Pracę w innowacyjnym software house, w zgranym zespole programistów, wdrożeniowców handlowców i specjalistów ds. obsługi Klientów
- Prestiżową lokalizację (praca w nowym, dobrze skomunikowanym biurze – budynek TGG, ul. Słubicka 18)
- Możliwość rozwoju i awansu zawodowego
- Niezbędne narzędzia do wykonywania pracy (laptop, telefon, słuchawki, myszka, klawiatura),
- Szkolenia produktowe i handlowe oraz dostęp do nowych technologii i rozwiązań
- Wynagrodzenie adekwatne do umiejętności oraz osiąganych wyników (podstawa plus premia)
- Pracę w oparciu o umowę cywilno-prawną lub umowę o pracę – to Ty wybierasz formę współpracy
- Po okresie próbnym, benefity w postaci dofinansowania do opieki medycznej.