Specjalista ds. Obsługi Klienta

Geotik sp. z o.o. dolnośląskie / Wrocław, ul. Słubicka 18 wczoraj
Spółka GEOTIK powstała w 2016 roku z połączenia wyodrębnionej części T-matic Systems, spółki zależnej Arcus SA,, ze spółką Rikaline – polskim producentem aplikacji i urządzeń telematycznych. GEOTIK Sp. z o.o. to software house oferujący kompleksowe rozwiązania do zarządzania flotą samochodową. dedykowane dla dużych przedsiębiorstw i instytucji oraz rozwiązania przeznaczone dla mniejszych podmiotów.). Posiadamy własne marki produktowe takie jak GLP, GPSGuardian oraz Teagle.

Zapraszamy do współpracy!
Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Wrocław, ul. Słubicka 18
Opis stanowiska:
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta 360 stopni w Geotik jest rolą, która łączy ze sobą obszary związane z procesem obsługi Klienta (realizacja zamówień od momentu złożenia przez Klienta do etapu dostarczenia rozwiązania przez dostawców), administracją i rozliczaniem procesu zakupowego oraz wsparciem rozwoju sprzedaży.
Będziesz odpowiadać za:
  • Obsługę Klientów Biznesowych (telefoniczną, mailową i bezpośrednią), sprzedaż produktów i usług oraz doradztwo w zakresie oferty.
  • Realizację zamówień, współpracę z dostawcami i innymi działami firmy.
  • Fakturowanie, windykacja należności, współpraca z działem księgowości i firmą windykacyjną.
  • Obsługę reklamacji i problemów technicznych, aktualizację danych w systemach (CRM/SharePoint).
  • Archiwizację dokumentów, obsługę przesyłek pocztowych i kurierskich.
  • Realizację celów strategicznych firmy oraz stosowanie się do procedur i uchwał Zarządu.
Od kandydatów oczekujemy:
  • Doświadczenia w obsłudze Klienta B2B (warunek konieczny), 
  • Dodatkowym atutem będzie doświadczenie zdobyte w Biurze Obsługi Klienta, Centrum Obsługi Klienta lub podobnych (obszary: obsługi zamówienia i jego rozliczenia; administracji procesu zakupowego, badania potrzeb i identyfikowania szans zakupowych klienta) lub doświadczenie w sprzedaży rozwiązań do Klienta B2B.
  • Umiejętności poprawnego fakturowania i znajomość podstaw przepisów rachunkowych.
  • Sumienności i dbałości o szczegóły w powierzonym obszarze.
  • Praktycznej znajomość pakietu MS Office,
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym będzie dodatkowym atutem,
Zapewniamy:
  • Pracę w innowacyjnym software house, w zgranym zespole programistów, wdrożeniowców handlowców i specjalistów ds. obsługi Klientów
  • Prestiżową lokalizację (praca w nowym, dobrze skomunikowanym biurze – budynek TGG, ul. Słubicka 18)
  • Możliwość rozwoju i awansu zawodowego 
  • Niezbędne narzędzia do wykonywania pracy (laptop, telefon, słuchawki, myszka, klawiatura),
  • Szkolenia produktowe i handlowe oraz dostęp do nowych technologii i rozwiązań
  • Wynagrodzenie adekwatne do umiejętności oraz osiąganych wyników (podstawa plus premia) 
  • Pracę w oparciu o umowę cywilno-prawną lub umowę o pracę – to Ty wybierasz formę współpracy
  • Po okresie próbnym, benefity w postaci dofinansowania do opieki medycznej. 
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.