Specjalista ds. obsługi klienta

IPRACUJZDALNIE.PL Sp. z o.o. mazowieckie / Warszawa wczoraj

Współpracujemy z największymi firmami w Polsce, które chcą wspierać zawodowo i zatrudniać razem z nami osoby niepełnosprawne na różnych stanowiskach. Zatrudnianie osób z niepełnosprawnościami oraz promowanie ich aktywizacji zawodowej to nasz priorytet, który z powodzeniem realizujemy od wielu lat. 

Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków:
  • obsługa klientów (osobiście i telefonicznie),
  • praca na recepcji,
  • prowadzenie dokumentacji,
  • dbanie o wizerunek firmy,
  • obsługa kasy fiskalnej, terminala, wystawianie faktur.
Wymagania:
  • aktualne orzeczenie o niepełnosprawności - mile widziane,
  • otwartość na pracę zmianową,
  • dobra znajomość języka angielskiego,
  • doświadczenie w obsłudze klienta min. 6 miesięcy,
  • wysoka kultura osobista i komunikatywność.
Oferujemy:
  • umowa o pracę, stabilne zatrudnienie,
  • elastyczny grafik,
  • pełne wdrożenie,
  • prywatna opieka medyczna, karta sportowa,
  • dofinansowanie szkoleń i kursów.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.