
DEKRA Praca jest spółką należącą do holdingu DEKRA AG - lidera usług personalnych na terenie Europy. Nasza działalność koncentruje się na terenie Polski, pośrednicząc w pozyskiwaniu pracowników i oferując szeroko pojęte usługi z zakresu doradztwa personalnego, stałej rekrutacji i pracy tymczasowej.
DEKRA Praca jest zarejestrowaną Agencją Zatrudnienia. Certyfikat nr 8194
Dla naszego Klienta poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. obsługi klienta ze znajomością angielskiego
Miejsce pracy: Niepołomice
Zadania:
- przyjmowanie, ewidencjonowanie i samodzielne rozpatrywanie reklamacji oraz wystawianie faktur korygujących
- monitorowanie poprawności wystawianych korekt raportowanie bieżącej sytuacji reklamacyjnej
- rozliczenie płatności na kontach klientów
- wprowadzanie nowych klientów do systemu informatycznego
- kontakt telefoniczny oraz mailowy z klientami oraz działem sprzedaży w sprawie reklamacji oraz płatności
- obsługa skrzynek mailowych
Wymagania:
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- komunikatywna znajomość j. angielskiego
- wykształcenie średnie lub wyższe
- znajomość obsługi pakietu office.
- umiejętność pracy w zespole
- mile widziane aktualne badania SANEPID
Oferujemy:
- zatrudnienie w firmie międzynarodowej w oparciu o umowę o pracę tymczasową z możliwością stałej współpracy
- hybrydowy system pracy (na początek praca zdalna)
- pracę od poniedziałku do piątku 8-16:00, wolne weekendy
- możliwość przystąpienia do prywatnej opieki medycznej i programu sportowego
- zniżki na firmowe produkty
- przyjazną atmosferę pracy w zgranym zespole

