Specjalista ds. Obsługi Klienta z Niemieckim

Concentrix / Sofia dzisiaj
Specjalista ds. Obsługi Klienta z Niemieckim
Sofia

Opis stanowiska:

  • W naszym dynamicznie rozwijającym się zespole, poszukujemy osób ze znajomością języka niemieckiego do wsparcia naszych klientów, korzystających z innowacyjnych technologii w sektorze rozrywki. Twoim zadaniem będzie świadczenie wysokiej jakości obsługi klienta poprzez rozmowy telefoniczne, czat na żywo, e-mail oraz media społecznościowe. Stanowisz pierwszy kontakt dla klientów, pomagając im rozwiązywać problemy oraz odpowiadając na pytania.
Wymagania:
  • Biegła znajomość języka niemieckiego oraz dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
  • Doskonałe zdolności komunikacyjne,
  • Zainteresowanie sportem,
  • Doświadczenie w obsłudze klienta jest mile widziane, ale nieobowiązkowe,
  • Umiejętności obsługi komputera (pakiet MS Office),
  • Zdolności organizacyjne, analityczne oraz umiejętność podejmowania decyzji,
  • Umiejętność pracy w zespole.
Oferujemy:
  • Pełnoetatową pracę z elastycznym grafikiem (od poniedziałku do niedzieli, zmiany w godzinach od 10:00 do 2:00),
  • Konkurencyjne wynagrodzenie - 3800 BGN,
  • Dogodna lokalizacja biura,
  • Kompleksowe szkolenie wprowadzające oraz kontynuację edukacji,
  • Programy rozwoju zawodowego,
  • Pakiet socjalny, w tym wsparcie zdrowotne i ubezpieczenie na życie, karta multisport, dodatkowe świadczenia i zniżki korporacyjne,
  • Wsparcie relokacyjne w razie potrzeby.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.