Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem koreańskim

Concentrix mazowieckie / Warszawa 2025-08-22
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem koreańskim
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
  • Być pierwszym punktem kontaktu dla wyjątkowych klientów potrzebujących wsparcia w podróżach – przez telefon lub czat.
  • Pomagać w rezerwacji lotów, korzystaniu z usług online, wyborze metod płatności lub korzystaniu z lojalnościowych korzyści.
  • Rozwiązywać problemy w przypadku zmian w planach podróży.
  • Wykorzystywać odpowiednie kanały komunikacji, by szybko i skutecznie rozwiązywać problemy.
  • Pozostawić pozytywne wrażenie dzięki życzliwemu i pomocnemu zachowaniu.
Wymagania:
  • Biegła znajomość języka koreańskiego (C1)
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (B2)
  • Pozytywne nastawienie i cierpliwość
  • Wyjątkowe umiejętności komunikacyjne i organizacyjne
Oferujemy:
  • Praca hybrydowa po okresie wdrożenia 6-9 miesięcy
  • Możliwość pracy z renomowanymi liniami lotniczymi
  • Pakiet relokacyjny
  • Pakiet korzyści (opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, system kafeteryjny)
  • Bonusy za polecenie znajomych
  • Pełne szkolenie wstępne
  • Szybka ścieżka kariery w międzynarodowym środowisku
  • Codzienna współpraca z kolegami z różnych kultur
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.