Ogłoszenie numer: 10197020, z dnia 2025-09-06
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem francuskim
Miejsce pracy: Gdańsk
Opis stanowiska
- Zarządzanie i komunikacja z kluczowymi partnerami klienta,
- Wsparcie partnerów klienta w obszarze programów motywacyjnych przez e-mail,
- Rozwiązywanie zapytań i problemów partnerów dotyczących premii, płatności i wypłat,
- Rejestrowanie i wdrażanie nowych partnerów zgodnie z kryteriami klienta,
- Obsługa procesu płatności: przetwarzanie i uzgadnianie premii oraz roszczeń.
Wymagania
- Biegła znajomość języków angielskiego i francuskiego (B2),
- Zainteresowanie produktami i usługami high-tech, zdolność do szybkiej nauki,
- Umiejętności komputerowe na poziomie średnio zaawansowanym i zaawansowanym,
- Dobra znajomość matematyki, umiejętność logicznego myślenia,
- Precyzja i dokładność w pracy, dbałość o szczegóły,
- Profesjonalne pisanie wiadomości e-mail,
- Doświadczenie w pracy z terminami i wskaźnikami KPI,
- Umiejętności pracy zespołowej i interakcji z różnymi grupami interesariuszy,
- Doskonałe umiejętności zarządzania relacjami i obsługi klienta,
- Gotowość do pracy zdalnej.
Oferujemy
- Pracę w renomowanej, globalnej firmie o ugruntowanej pozycji,
- Motywujące, inspirujące środowisko pracy,
- Jasno określoną ścieżkę kariery i możliwości rozwoju zawodowego,
- Szeroki pakiet szkoleń i możliwości rozwojowe,
- Atrakcyjny pakiet benefitów: opieka medyczna LuxMed, ubezpieczenie na życie, karta Multisport, benefity pracownicze.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.