Specjalista ds. Obsługi Klienta w branży ubezpieczeniowej

Contact Center Sp. z o.o. mazowieckie / Warszawa, przy Dworcu Zachodnim 2024-05-29
Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.
 
Obecnie do naszego zespołu  poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Klienta w branży ubezpieczeniowej
Miejsce pracy: Warszawa, przy Dworcu Zachodnim
Szukamy Ciebie Jeśli jesteś:
  • Otwarty/a  na nowe wyzwania,
  • Masz dobrą dykcję, a rozmowa z Klientem to dla Ciebie przyjemność
  • Jesteś nastawiony na realizację celów
  • Posiadasz zdolności szybkiego uczenia się
  • Chcesz się rozwijać i zdobyć doświadczenie
Twoje obowiązki:
  • Kompleksowa obsługa Klienta w zakresie ubezpieczeń/polis
  • Dbanie o dobre relacje z Klientami i dobry wizerunek firmy
  • Rozwiązywanie bieżących problemów Klientów i udzielanie odpowiedzi zgodnie z wytycznymi
Nasze wymagania:
  • Wykształcenie średnie
  • Bardzo dobra obsługa komputera
  • Dobra dykcja i miły głos
  • Doświadczenie w pracy z Klientem będzie dodatkowym atutem
  • Mile widziana znajomość branży ubezpieczeniowej bądź pokrewnych
  • Odpowiedzialność za powierzone zadania
W zamian oferujemy:
  • Stabilne wynagrodzenie w oparciu o umowę o pracę
  • Przyjazną atmosferę pracy
  • Praca w systemie 08-16 lub 09-17.00
  • Premie + konkursy motywacyjne
  • Cykl profesjonalnych szkoleń przygotowujących do pracy oraz wsparcie w trakcie pracy
  • Możliwość rozwoju w strukturach firmy
  • Benefity: Karta Multisport, Medicover
  • Świetną lokalizację przy Dworcu Zachodnim
  • Przez 3 miesiące jest to umowa zlecenie, później umowa o pracę