Specjalista ds. Obsługi Klienta w Branży Motoryzacyjnej (z językiem niemieckim)

Concentrix śląskie / Katowice dzisiaj
Specjalista ds. Obsługi Klienta w Branży Motoryzacyjnej (z językiem niemieckim)
Miejsce pracy: Katowice
Zadania:
  • Odpowiadanie na zapytania klientów przez telefon, czat oraz email z profesjonalizmem.
  • Dokładne dokumentowanie interakcji z klientami w systemie CRM.
  • Współpraca z zespołem w celu poprawy ogólnego doświadczenia klienta.
  • Utrzymywanie aktualnej wiedzy o produktach, politykach i usługach firmy, by zapewnić klientom dokładne informacje.
  • Demonstracja entuzjazmu i ciepła w każdej interakcji z klientem.
  • Wykorzystanie wiedzy o produktach motoryzacyjnych i cyfrowych do efektywnego rozwiązywania problemów.
Wymagania:
  • Minimum 1 rok doświadczenia w obsłudze klienta lub call center, najlepiej w branży motoryzacyjnej.
  • Biegła komunikacja w języku niemieckim (minimum poziom C1) i dobra znajomość języka angielskiego (minimum poziom B2).
  • Zdolności rozwiązywania problemów, skoncentrowanie na detalach i umiejętności organizacyjne.
  • Pasja do nauki, adaptacji do nowych technologii i procesów.
Oferujemy:
  • Zdalną pracę w stabilnych warunkach z pełnym pakietem korzyści, w tym prywatną opiekę zdrowotną i ubezpieczenie na życie.
  • Pełne szkolenie przygotowujące do pracy, ciągłe możliwości rozwoju umiejętności.
  • Możliwość rozwoju kariery w branży luksusowych doświadczeń motoryzacyjnych.
  • Imprezy integracyjne i wsparcie lidera zespołu na każdym etapie współpracy.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.