Specjalista ds. Obsługi Klienta w Branży Motoryzacyjnej (z językiem niemieckim)
Miejsce pracy: Katowice
Zadania:
- Odpowiadanie na zapytania klientów przez telefon, czat oraz email z profesjonalizmem.
- Dokładne dokumentowanie interakcji z klientami w systemie CRM.
- Współpraca z zespołem w celu poprawy ogólnego doświadczenia klienta.
- Utrzymywanie aktualnej wiedzy o produktach, politykach i usługach firmy, by zapewnić klientom dokładne informacje.
- Demonstracja entuzjazmu i ciepła w każdej interakcji z klientem.
- Wykorzystanie wiedzy o produktach motoryzacyjnych i cyfrowych do efektywnego rozwiązywania problemów.
Wymagania:
- Minimum 1 rok doświadczenia w obsłudze klienta lub call center, najlepiej w branży motoryzacyjnej.
- Biegła komunikacja w języku niemieckim (minimum poziom C1) i dobra znajomość języka angielskiego (minimum poziom B2).
- Zdolności rozwiązywania problemów, skoncentrowanie na detalach i umiejętności organizacyjne.
- Pasja do nauki, adaptacji do nowych technologii i procesów.
Oferujemy:
- Zdalną pracę w stabilnych warunkach z pełnym pakietem korzyści, w tym prywatną opiekę zdrowotną i ubezpieczenie na życie.
- Pełne szkolenie przygotowujące do pracy, ciągłe możliwości rozwoju umiejętności.
- Możliwość rozwoju kariery w branży luksusowych doświadczeń motoryzacyjnych.
- Imprezy integracyjne i wsparcie lidera zespołu na każdym etapie współpracy.