Specjalista ds. obsługi klienta technicznego
miejsce pracy: Jelenia Góra
Ponad 80 lat przygotowujemy soczewki dla naszych klientów. Jako JZO Polski Ekspert Optyczny jesteśmy częścią globalnego lidera w branży optycznej - Grupy Essilor Luxottica. Codziennie produkujemy 5500 soczewek okularowych. Głęboko wierzymy w naszą misję: “Poprawa jakości życia poprzez poprawę jakości widzenia”, dlatego codziennie rozwijamy naszą wiedzę i stosowane przez nas technologie.
Jeśli nasza misja jest spójna z Twoją, dołącz do nas!
Zadania:
- kontakt z klientami w zakresie zamówień i prac wykonywanych w pracowni
- realizacja i optymalizacja zamówień zgodnie z oczekiwaniami klientów
- współpraca z działem obsługi klienta w sprawach reklamacji jakościowych
- obsługa zamówień wewnętrznych i dokumentacji w systemach firmy
Wymagania:
- rzetelność, terminowość i odporność na stres
- umiejętność pracy pod presją czasu oraz współpracy z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi
- wysoka kultura osobista i komunikatywność
- dobra znajomość pakietu MS Office, szczególnie Word i Excel
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- dynamiczną pracę w międzynarodowym środowisku
- możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji
- wsparcie zespołu i przyjazną atmosferę pracy