Conrad to jeden z największych dostawców dla przemysłu w zakresie elektroniki, techniki instalacyjnej oraz rozwiązań dla służb utrzymania ruchu. Nasz asortyment obejmuje ponad 1 000 000 produktów, w tym m.in. przyrządy pomiarowe, zasilacze, elementy techniki lutowniczej, podzespoły elektroniczne, komponenty aktywne i pasywne, elementy elektromechaniki, automatyki, pneumatyki, narzędzia, a także kable, materiały montażowe, urządzenia warsztatowe i wiele więcej. Jako profesjonalny partner biznesowy koncentrujemy się na połączeniu najlepszych produktów oraz kompleksowych usług w jednym miejscu.
Specjalista ds. obsługi klienta e-commerce z językiem angielskim
Miejsce pracy: Kraków, Prądnik Czerwony
Twój zakres obowiązków:
- Obsługa telefoniczna i mailowa angielskojęzycznych klientów biznesowych i indywidualnych
- Pomoc w rozwiązywaniu problemów związanych z zamówieniami
- Przygotowywanie ofert cenowych na zapytanie ze strony klienta
- Kontrola poprawności zamówień
- Utrzymywanie pozytywnych relacji
- Współpraca z innymi działami w celu rozwiązania problemu klienta
- Monitorowanie poziomu satysfakcji klienta
Nasze wymagania:
- Płynna komunikacja w języku angielskim (poziom min. C1)
- Dobre umiejętności komunikacyjne
- Umiejętność pracy w systemach komputerowych i telefonicznych
- Wykształcenie średnie lub wyższe
To oferujemy:
- Stabilną pracę biurową
- Atrakcyjny system premiowy
- Kompleksowe wdrożenie przygotowujące do pracy na stanowisku
- Możliwość podnoszenia swoich kompetencji i wiedzy z zakresu obsługi klienta
- Zdrową atmosferę pracy
Benefity:
- Dofinansowanie zajęć sportowych
- Prywatna opieka medyczna
- Owoce
- Zniżki na firmowe produkty i usługi
- Kawa / Herbata
- Dofinansowanie wypoczynku