Specjalista ds. Obsługi Klienta Bankowego z j. niemieckim
Miejsce pracy: Kołobrzeg
Zadania:
- Obsługa klientów niemieckojęzycznych w zakresie usług bankowych
- Wsparcie w rozwiązywaniu problemów finansowych i technicznych
- Dostarczanie profesjonalnej obsługi i budowanie pozytywnych relacji
Wymagania:
- Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (min. C1)
- Umiejętność analizy i rozwiązywania problemów
- Cierpliwość, empatia i odporność emocjonalna
- Dostępność do pracy w pełnym wymiarze – hybrydowo lub stacjonarnie w Szczecinie
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- Szkolenia przygotowujące do pracy i program rozwoju zawodowego
- Prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie, kartę sportową i platformę benefitową
- Dodatkowe atrakcje w miejscu pracy (owoce, wydarzenia integracyjne, spotkania zespołowe)
- Bonus powitalny w wysokości 4000 PLN oraz premie za polecenia pracowników