Przygotowanie i import nowych części zamiennych w celu zapewnienia terminowych dostaw części zamiennych do obsługi posprzedażowej Serwisu, prognowzowanie i analiza zużycia części zamiennych w Europie, dystrybucja, alokacja oraz zarządzanie podażą i popytem na części zamienne w regionie, odpowiedzialność za wdrożenie polityki posprzedażowej produktów i strategii dostaw części zamiennych w Europie oraz za biznes części zamiennych w Europie, zarządzanie i optymalizacja wskaźników operacyjnych dotyczących części zamiennych w Europie oraz formułowanie rozwiązań dla brakującychczęści w zleceniach roboczych, kontrola dostaw części zamiennych w Europie, kontrola zwrotów wadliwych części zamiennych, liczenie zapasów i zarządzanie kontami, obliczanie i kontrola wydatków związanych z częściami zamiennymi ponoszonych przez europejskich dostawców usług.Oferta pracy tymczasowej 18 miesięcy. pełny etat w godz. 9:00-17:00Praca hybrydowa - okazjonalna praca zdalna w miejscu zamieszkania, a częściowo pod adresem ul. Magazynowa 6, 55-040 Bielany Wrocławskie
Wymagania konieczne:Zawód: Specjalista do spraw obsługi posprzedażowej (wymagany staż - lata: 4)
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: angielski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Wymagania inne:wykształcenie tytuł licencjata lub wyższy, 4 lata doświadczenia w obsłudze posprzedażowej produktów smart, ponad 3 lata doświadczenia w zarządzaniu częściami zamiennymi za granicą, rozumienie i opanowanie logiki zarządzania posprzedażowymi częściami zamiennymi, umiejętność zarządzania projektami, koordynacja w zarządzaniu projektami, umiejętności wszechstronnej analizy, koordynowania i rozwiązywania problemów, biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
Miejsce pracy:Bielany Wrocławskie
Rodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:od 8 000 do 8 000 PLN