Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Specjalista do spraw obsługi klienta
Miejsce pracy: Rzeszów
Numer: StPr/24/4774
OBOWIĄZKI:
Oferta skierowana do osób powyżej 50 roku życia, zarejestrowana w PUP Rzeszów.Obsługa klienta w biurze na programach dedykowanych.1. Przedstawienie oferty i sporządzanie oferty (cennika)2. Wprowadzanie danych klienta i przygotowanie odpowiedniej dokumentacji.3. Projekt i produkcja klepsydr (elektronicznych i standardowych )4. Projekt i produkcja tabliczek.5. Projekt i produkcja obrazków.6 Przyjęcie środków i rozliczenie budżetu pracodawca ( po każdym pogrzebie )7. Przyjęcie ubrań, przygotowanie planu działania do realizacji pogrzebu.8. Po pogrzebie zgranie dla klienta zdjęć, oddanie w kopii fv z cmentarza, zadbanie o opinie.9. Przygotowanie akcesoriów do pogrzebu, nagłośnienie, muzyka.10. Inne wynikające z potrzeb.11. Przygotowanie zdjęć i tekstów do publikacji w Internecie wg. Potrzeb.Obsługa klienta w terenie1.Wyjście i działania w instytucji : zus / krus, usc, szpital, mpgk, inne wg. potrzeb2.Realizacja zamówień / płatności z podwykonawcami : mpgk, szpital, inne wg. potrzeb3.Towarzyszenie klientowi podczas pogrzebu w miejscu jego organizacji4.Wykonywanie zdjęć podczas pogrzebu5.Przygotowanie / włączenie muzyki / podziękowanie6.Koordynowanie prac grabarskich i kamieniarskich na cmentarzu / współpraca z podwykonawcami7.Inne wynikające wg. potrzeb
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania inne:
Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B
Wymagania inne:
Praktyczna znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych (word, exel, program graficzny do obróbki zdjęć, obsługa drukarki, xero, skaner, umiejętność zgrywania plików z aparatu na pen drive)Komunikatywność, empatia ( bardzo istotne na tym stanowisku )Łatwość przyswajania wiedzyMile widziana osoba z orzeczeniem oraz znajomość języka obcego.
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Rzeszów
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 4 300 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie