Ogłoszenie numer: 10456914, z dnia 2025-11-27
Aparthotel Platinum
Pracownik obsługi recepcji
Miejsce pracy: Szczecin
Opis stanowiska
- Profesjonalna obsługa telefoniczna i bezpośrednia gości/klientów.
- Zarządzanie elektroniczną korespondencją przychodzącą i wychodzącą.
- Koordynowanie obiegu dokumentów oraz wsparcie administracyjne biura.
- Obsługa systemu rezerwacyjnego oraz fakturowego.
- Dbanie o estetykę i porządek w przestrzeni recepcyjnej.
Wymagania
- Doświadczenie w obsłudze klienta lub pracy na podobnym stanowisku.
- Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (poziom B2/C1).
- Umiejętność obsługi urządzeń biurowych (systemy rezerwacyjne).
- Doskonałe zdolności organizacyjne i dbałość o szczegóły.
- Wysoka kultura osobista i profesjonalne podejście do gości/klientów.
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenia lub umowę o pracę w firmie posiadającej ugruntowaną pozycję na rynku.
- Możliwość zdobycia cennego doświadczenia w profesjonalnym środowisku.
- Przyjazną atmosferę pracy w zgranym zespole.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.