Pracownik do spraw obsługi klienta i sprzedaży

Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Tarnowskiej małopolskie / Bolesław 2025-10-07
Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Tarnowskiej
Pracownik do spraw obsługi klienta i sprzedaży
Miejsce pracy: Bolesław
Numer: StPr/25/0689
OBOWIĄZKI:
Kompleksowa obsługa klienta w punkcie sprzedaży, doradztwo produktowe, obsługa kasy fiskalnej oraz terminala płatniczego, prowadzenie rozmów telefonicznych z klientami (informacje, zamówienia, doradztwo), obsługa komputera i prostych systemów sprzedażowych, dbanie o estetykę i porządek miejsca pracy, logistyczne planowanie przewozu towarów (bez wymogu formalnego wykształcenia), umawianie dostaw z klientami i koordynacja terminów
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe 4-letnie
Wykształcenie: średnie zawodowe
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wykształcenie: średnie branżowe
Uprawnienia: komunikatywność
Uprawnienia: obsługa programu MS Excel
Uprawnienia: obsługa komputera


Wymagania inne:

wykształcenie min. średnie, wysoka kultura osobista, uprzejmość i cierpliwość w kontakcie z klientem, komunikatywność i umiejętność prowadzenia rozmów telefonicznych, podstawowa znajomość obsługi komputera (e-mail, Excel, system sprzedaży), umiejętność planowania i koordynowania dostaw, samodzielność, dobra organizacja pracy i odporność na stres. Mile widziane: doświadczenie w obsłudze kasy fiskalnej, prawo jazdy kat. B, znajomość lokalnego rynku i potrzeb klientów, doświadczenie w obsłudze klienta i sprzedaży. Praca w godz. 8.00-16.00 na umowę o pracę lub umowę zlecenie. Preferowany wcześniejszy kontakt telefoniczny w godz. 8.00-15.00. Wynagrodzenie brutto do negocjacji.

Miejsce pracy:

Bolesław


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN


Opis wynagrodzenia:

do negocjacji

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Tarnowskiej