Pracownik do realizacji zamówień

LIMBOR sp. z o.o. śląskie / Czeladź dzisiaj
Pracownik do realizacji zamówień
Miejsce pracy: Czeladź
ZAKRES OBOWIĄZKÓW
  • Zapewnienie prawidłowej realizacji zamówień.
  • Przyjmowanie zamówień od klientów i wprowadzanie danych do systemu.
  • Komunikowanie się Klientami z Polski i z za granicy w celu potwierdzenia zamówień.
  • Ścisła współpraca w Kierownikami Produkcji w celu wydania zamówień do realizacji.
  • Wprowadzanie danych do Excela.
WYMAGANIA
  • Znajomość języka angielskiego.
  • Bardzo dobra znajomość pakietu Excel.
  • Bardzo dobra organizacja pracy.
  • Umiejętność czytania rysunku technicznego.
  • Min. 2 lata doświadczenia związanego z procesem zamówień.
OFERUJEMY
  • Stabilne warunki zatrudnienia.
  • Stałe wynagrodzenie.
  • Zatrudnienie bezpośrednio u pracodawcy.
  • Ubezpieczenie grupowe.
  • Fundusz świadczeń socjalnych.
  • Aneks kuchenny.
  • Prace w młodym, przyjaznym zespole.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.