Miejski Urząd Pracy w Lublinie
                       Pracownik centrum obsługi telefonicznej                
                        Miejsce pracy:  Lublin                
                                Numer: StPr/25/1939
                            OBOWIĄZKI:
            1. telefoniczny kontakt z klientem2. prowadzenie rozmowy zgodnie z procedurą firmy3. obsługiwanie zgłoszeń i reklamacji4. dokumentowanie przebiegu rozmowy5. obsługa systemów informatycznych
                   WARUNKI PRACY:
            Wymagania konieczne:
Wymagania inne:
                                Zawód: Pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Wykształcenie: średnie zawodowe
Uprawnienia: Komunikatywność
Uprawnienia: Obsługa komputera
Uprawnienia: Obsługa programów pakietu MS OFFICE
Wymagania inne:
bardzo dobre umiejętności komunikacji
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
                         Lublin
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto:
od 4 666 PLN
KONTAKT:
                         Źródło oferty pracy: Miejski Urząd Pracy w Lublinie
