Pracownik centrum obsługi telefonicznej k/m

Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy mazowieckie / Warszawa wczoraj
Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Pracownik centrum obsługi telefonicznej k/m
Miejsce pracy: Warszawa
Numer: StPr/25/02697
OBOWIĄZKI:
Konsultant telefoniczny zajmuje się telefoniczną obsługą klientów, sprzedażą usług agencji nieruchomości oraz udzielaniem informacji. Do jego głównych zadań należy nawiązywanie i utrzymywanie relacji z klientami, prezentowanie oferty, odpowiadanie na pytania, rozwiązywanie problemów oraz aktualizowanie danych w systemie. Powinien cechować się dobrą dykcją, komunikatywnością i umiejętnością przekonywania.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Zawód: Doradca klienta
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: chęci do przyuczenia się do zawodu
Uprawnienia: Dobre zdolności interpersonalne oraz komunikacyjne
Uprawnienia: komunikatywność, wysoka kultura osobista


Wymagania inne:

Wymagania: wykształcenie średnie ogólonokształcące, zdolności interpersonalne i komunikatywne, wysoka kultura osobista, chęć przyuczenia się do zawodu.Praca na 1/4 etatu w godz.: 8:00-10:00.Kontakt telefoniczny: 662 660 477

Miejsce pracy:

Warszawa


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 1 200 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy