Kandydatko, Kandydacie -cieszymy się, że czytasz to ogłoszenie!
Chcielibyśmy, abyś wiedział/a, że nie będzie ono jak wszystkie inne.
Chcielibyśmy, abyś wiedział/a, że nie będzie ono jak wszystkie inne.
Dlaczego? Bo nasza firma nie jest i nie chce być jak inne.
Wierzymy w to, co robimy i w ludzi, którzy tworzą tą społeczność.
Banał? Być może wielu tak pomyśli.
Masz doskonałą okazję, aby przekonać się, czy mówimy prawdę.
Banał? Być może wielu tak pomyśli.
Masz doskonałą okazję, aby przekonać się, czy mówimy prawdę.
Co nas wyróżnia?
To jak postrzegamy i traktujemy pracowników naszej firmy.
Wiemy, że każdy z nas pełen jest unikatowych wartości, dzięki którym możemy osiągać cele i rozwijać się w atmosferze pełnej życzliwości.
Uważamy też, że wszystkiego w życiu da się nauczyć, wystarczy chcieć!
Wiemy, że każdy z nas pełen jest unikatowych wartości, dzięki którym możemy osiągać cele i rozwijać się w atmosferze pełnej życzliwości.
Uważamy też, że wszystkiego w życiu da się nauczyć, wystarczy chcieć!
Nie potrzebujesz mieć żadnego doświadczenia zawodowego, wszystkiego Cię nauczymy.
Jeśli nigdy nie pracowałaś/eś w podobnej branży bądź na podobnym stanowisku, to dla nas Twój dodatkowy atut.
Jeśli nigdy nie pracowałaś/eś w podobnej branży bądź na podobnym stanowisku, to dla nas Twój dodatkowy atut.
Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista ds. Wsparcia Klienta z językiem angielskim
Miejsce pracy: Szypliszki
Zakres obowiązków:
- Mailowa i telefoniczna obsługa klientów w języku angielskim.
- Przygotowywanie ofert i zamówień.
- Wsparcie merytoryczne klienta przy współpracy z innymi działami.
- Praca z komputerem i programami (MS Office, systemy wewnętrzne).
- Codzienna współpraca z zespołem.
Wymagania:
- Język angielski na poziomie min. B1.
- Dobra znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office.
- Komunikatywność, otwartość i chęć pracy z ludźmi.
- Dokładność, odpowiedzialność i umiejętność organizacji pracy.
- Gotowość do nauki i rozwoju zawodowego.
- Punktualność i terminowość.
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę (najpierw okres próbny).
- Pracę w przyjaznym i wspierającym zespole.
- Szkolenia i pełne wdrożenie.
- Realne możliwości rozwoju i awansu.
- Premie oraz dodatki świąteczne.
- Dofinansowanie dojazdów i ubezpieczenie grupowe.
- Stałe godziny pracy: pon.-pt. 8:00–16:00 lub 7:00–15:00.
- Możliwość uczestnictwa w spotkaniach z klientami i wyjazdach zagranicznych na późniejszym etapie pracy.